У роботі досліджені базові дефініції теорії конкурентоспроможності продукції
(економічна сутність, чинники, показники), розглянуті сучасні методи аналізу
конкурентоспроможності продукції, визначені особливості послуг туристичних підприємств
як об’єкта оцінки конкурентоспроможності, сформульовані основні напрямки її підвищення.
Дана характеристика ТОВ «Селезньов-Тур» та проаналізовані основні техніко-
економічні показники його діяльності за 2019-2021 рр. Окремі підрозділи присвячені аналізу
складу і структури послуг підприємства та порівняльної оцінки конкурентоспроможності
останніх в розрізі двох її складових.
Обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення інструментарію визначення
пріоритетних напрямків підвищення конкурентоспроможності послуг туристичних
підприємств. Зокрема, представлений авторський алгоритм вирішення вказаного завдання і
проілюстровані його можливості на прикладі ТОВ «Селезньов-Тур».
The work examines the basic definitions of the theory of product competitiveness (economic
essence, factors, indicators), examines modern methods of product competitiveness analysis,
identifies the peculiarities of the services of tourist enterprises as an object of competitiveness
assessment, formulates the main directions of its improvement.
This is a description of «Seleznev-Tour» LLC and analyzed the main technical and
economic indicators of its activity for 2019-2021. Separate sections are devoted to the analysis of
the composition and structure of the company's services and a comparative assessment of the
competitiveness of the latter in terms of its two components.
Reasoned recommendations for improving the toolkit for determining priority directions for
increasing the competitiveness of services of tourist enterprises. In particular, the author's algorithm
for solving the specified task is presented and its possibilities are illustrated using the example of
«Seleznev-Tur» LLC.