DSpace Repository

Вплив арт-терапії на розвиток функцій мовлення у дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Романчикова, А.А.
dc.date.accessioned 2023-10-02T08:58:01Z
dc.date.available 2023-10-02T08:58:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Романчикова А.А. Вплив арт-терапiї на розвиток функцiй мовлення у дiтей у дошкiльного вiку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.: 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Анжелiка Анатолiївна Романчикова; наук. кер. О. М. Бальбуза. - ОНЕУ, 2023. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Romanchikova.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Випускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються психологічні особливості розвитку дітей дошкільного віку, особливості формування мовлення та використання арт-терапії як фактор розвитку функцій мовлення у дітей дошкільного віку. Було розкрито: психологічні особливості дітей дошкільного віку; особливості формування функцій мовлення у дітей дошкільного віку (активне становлення фонетичної сторони мови, розвиток зв’язного мовлення та формування комунікативних функцій мови); сутність метода арт-терапії як фактору розвитку функцій мовлення у дітей дошкільного віку. В результаті емпіричного дослідження визначено, В результаті емпіричного дослідження визначено, що у дітей дошкільного віку з порушеннями функцій мовлення виражені прояви комунікативної дезадаптації, підвищеного рівня тривоги, знижену самооцінку на тлі мовленнєвих порушень та недорозвитку емоційно-вольової сфери. Практичне значення дослідження задають новий вектор у виборі технологій формування зв'язного мовлення дітей дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку та можуть бути використані в: роботі психолога закладу дошкільної освіти; індивідуальному консультуванні en_US
dc.description.abstract The graduation thesis consists of two sections. The work examines the psychological features of the development of preschool children, the features of speech formation, and the use of art therapy as a factor in the development of speech functions in preschool children. It was revealed: psychological features of preschool children; peculiarities of the formation of speech functions in preschool children (active formation of the phonetic side of speech, development of coherent speech and formation of communicative functions of speech); the essence of the art therapy method as a factor in the development of speech functions in preschool children. As a result of an empirical study, it was determined, as a result of an empirical study, that preschool children with disorders of speech functions have pronounced manifestations of communicative maladaptation, increased anxiety, low self-esteem against the background of speech disorders, and underdevelopment of the emotional and volitional sphere. The practical significance of the research is that it sets a new vector in the selection of technologies for the formation of coherent speech of preschool children with speech development disorders and can be used in: the work of a psychologist in a preschool education institution; individual counseling.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject дошкільний вік en_US
dc.subject мовлення en_US
dc.subject функції мовлення en_US
dc.subject арт-терапія en_US
dc.subject preschool age en_US
dc.subject speech en_US
dc.subject speech functions en_US
dc.subject art therapy en_US
dc.title Вплив арт-терапії на розвиток функцій мовлення у дітей дошкільного віку en_US
dc.title.alternative The influence of art therapy on the development of speech functions in preschool children en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account