У роботі розглядаються теорітичні аспекти формування ціннісних орієнтацій як процесу розвитку особистості в цілому і відіграють вирішальну роль у регуляції поведінки формування світогляду, переконань, вибір життевого шляху у студентської молоді.
У результаті емпіричного дослідження визначено, що більшість опитаних студентів від 17-25 років віднесли на перше місце такі цінності як: "Здоров'я" - 35%, "Свобода" - 16%, "Впевненість у собі" - 14%, "Матеріальне забеспечене життя" - 12%.
Для успішної реалізації програми розвитку ціннісних орієнтацій студентів розроблено рекомендації щодо формування життевих цінностей
The theoretical aspects of the formation of value orientations as a process of personality development in general are considered in the work, it is described how they play a decisive role in the regulation of behaviour, the formation of worldview, beliefs and the choice of life path in student youth.
The results of the empirical study show that the most of the surveyed students aged 17-25 ranked the following values as the first: "Health" - 35%, "Freedom" - 16%, "Self-confidence" - 14%, "Materially secure life" - 12%.
To successfully implement the program for the development of students' value orientations, recommendations for the formation of life values have been developed.