00 DSpace/Manakin Repository

Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кунділовська, Т.А.
dc.contributor.author Траченко, Л.А.
dc.contributor.author Кундиловская, Т.А.
dc.contributor.author Траченко, Л.А.
dc.contributor.author Kundilovskaya, T.
dc.contributor.author Trachenko, L.
dc.date.accessioned 2014-06-01T19:42:23Z
dc.date.available 2014-06-01T19:42:23Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Кунділовська Т. А. Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства / Т. А. Кунділовська, Л. А. Траченко // Вісник соціально-економічних досліджен: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – № 3 (50), Ч. 2. – С. 44-50. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1687
dc.description.abstract У статті розкрито проблеми щодо якості надання побутових послуг на прикладі хімчистки хутрово-хутряних виробів та визначено критерії оцінювання якості послуг з метою поліпшення діяльності підприємства. Визначено, що оцінювання якості послуг на кожному етапі їх надання (приймання, виробничий процес та видача виробу з хімчистки) за допомогою діаграм Ісікави та Парето, з використанням скарг споживачів, є засобом, спрямованим на захист їхніх прав. ru_RU
dc.description.abstract В статье раскрыты проблемы относительно качества предоставления бытовых услуг на примере химчистки хутрово-меховых изделий и определены критерии оценки качества услуг с целью улучшения деятельности предприятия. Определено, что оценка качества услуг на каждом этапе их предоставления (прием, производственный процесс и выдача изделия из химчистки) с помощью диаграмм Исикавы и Парето, с использованием жалоб потребителей, является средством, направленным на защиту их прав.
dc.description.abstract This article deals with the problems the quality of public services for example cleaning fur and defined assessment criteria quality of services in order to improve the company. Determined that the estimation of service quality at every stage of their submission (receiving, production process and issuance products from cleaning) using Ishikawa and Pareto diagrams, with the use consumer complaints are means to protect their rights.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.subject побутові послуги ru_RU
dc.subject критерії оцінювання якості ru_RU
dc.subject діаграми Ісікави та Парето ru_RU
dc.subject захист прав споживачів ru_RU
dc.subject бытовые услуги ru_RU
dc.subject критерии оценки качества ru_RU
dc.subject диаграммы Исикавы и Парето ru_RU
dc.subject защита прав потребителей ru_RU
dc.subject personal service quality ru_RU
dc.subject сriteria for assessing the quality ru_RU
dc.subject Pareto and Ishikawa diagrams ru_RU
dc.subject consumer protection ru_RU
dc.title Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства ru_RU
dc.title.alternative Оценивания качества оказания бытовых услуг с целью улучшения деятельности предприятия ru_RU
dc.title.alternative Evaluation of the quality of consumer services in order to improve activity of the enterprise ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу