Зважаючи на потребу удосконалення виноробної промисловості в умовах сучасного ринкового середовища, в праці проаналізовано ключові аспекти інноваційного розвитку у цій галузі. Текст висвітлює різноманітні методи законодавчого регулювання виробництва та захисту виноробної продукції від фальсифікацій, а також підкреслює важливість інноваційних стратегій для підвищення якості продукції, розширення ринків збуту та зниження собівартості. Висвітлено потребу у державній підтримці для стимулювання інвестицій та продуктової диверсифікації виноробних підприємств, спрямованої на їхнє стале та адаптивне розвиток.
Taking into account the need to improve the wine industry in the conditions of the modern market environment, the work analyzes the key aspects of innovative development in this field. The text highlights various methods of legislative regulation of production and protection of wine products from counterfeiting, and also emphasizes the importance of innovative strategies for improving product quality, expanding sales markets, and reducing cost. The need for state support to stimulate investment and product diversification of winemaking enterprises aimed at their sustainable and adaptive development is highlighted.