Статья посвящена описанию концепции коммуникативного курса индивидуально-ориентированного обучения русскому языку как иностранному, реализованная в учебном пособии «Собеседник», который является теоретической и методической базой для гибкой модели обучения взрослых учащихся, желающих интегрироваться в мировое сообщество и адаптироваться к условиям страны пребывания.
Статтю присвячено опису концепції комунікативного курсу індивідуально-орієнтованого навчання російськії мові як іноземнії, що є реалізованою в навчальному посібнику «Собеседник», який є теоретичною і методичною базою для гнучкої моделі навчання дорослих учнів, які прагнуть інтегруватися у світове співтовариство і адаптуватися до умов країни перебування.
Article is devoted to the description of the concept of a communicative course individual the focused training in Russian as foreign, realized in the manual "Interlocutor" which is theoretical and methodical base for flexible model of training of the adult pupils, wishing to be integrated into the world community and to adapt for conditions of the country of residence.