DSpace Repository

Економічне обґрунтування стратегії розвитку підприємств рекламно-поліграфічної галузі на прикладі ПП «Кивин»

Show simple item record

dc.contributor.author Шелест, Г.К.
dc.date.accessioned 2024-02-09T08:07:33Z
dc.date.available 2024-02-09T08:07:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шелест Г.К. Економiчне обгрунтування стратегiї розвитку пiдприємств рекламно-полiграфiчної галузi на прикладi ПП "КИВИН" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Ганна Костянтинiвна Шелест ; наук. кер. Андрiй Вадимович Андрейченко . - ОНЕУ , 2023. - 80 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24ShelestG.K..pdf
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – особливості процесу формування стратегії підприємств рекламно-поліграфічної галузі. У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти, пов'язані із визначенням факторів, які сприяють підвищенню конкурентоспроможності рекламно-поліграфічних підприємств в умовах економічної нестабільності. Узагальнено особливості макро- та мікроекономічного функціонування підприємств рекламно-поліграфічної галузі на прикладі досвіду ПП «КИВИН», рекомендовано пріоритетні інструменти підвищення конкурентоспроможності рекламно-поліграфічних підприємств в умовах війни та повоєнного відновлення. Проаналізовано сучасний стан підприємств рекламно-поліграфічної галузі України та розглянуто інноваційну діяльність як стратегічний пріоритет підприємств цієї галузі. Визначено основні стратегічні напрями інноваційного розвитку рекламної поліграфії, надані пропозиції щодо забезпечення інноваційності та підвищення конкурентоспроможності підприємств рекламно-поліграфічної галузі. en_US
dc.description.abstract The thesis consists of three chapters. The object of the research is the peculiarities of the strategy formation process of enterprises in the advertising and printing industry. The paper examines theoretical and practical aspects related to the determination of factors that contribute to increasing the competitiveness of advertising and printing enterprises in conditions of economic instability. The peculiarities of the macro- and microeconomic functioning of advertising and printing enterprises are summarized on the example of the experience of PE «KIVIN», priority tools for increasing the competitiveness of advertising and printing enterprises in the conditions of war and post-war recovery are recommended. The current state of enterprises in the advertising and printing industry of Ukraine was analyzed and innovative activity was considered as a strategic priority of enterprises in this industry. The main strategic directions of the innovative development of advertising printing have been determined, proposals have been made to ensure innovation and increase the competitiveness of enterprises in the advertising and printing industry.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject рекламна поліграфія en_US
dc.subject рекламні послуги en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject цифровий друк en_US
dc.subject advertising printing en_US
dc.subject advertising services en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject digital printing en_US
dc.title Економічне обґрунтування стратегії розвитку підприємств рекламно-поліграфічної галузі на прикладі ПП «Кивин» en_US
dc.title.alternative Economic justification of the development strategy of enterprises in the advertising and printing industry on the example of PE "Kyvin"» en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account