DSpace Repository

Стратегічне управління маркетингом підприємства в умовах цифрової трансформації

Show simple item record

dc.contributor.author Баркан, Н.Є.
dc.date.accessioned 2024-02-12T12:53:35Z
dc.date.available 2024-02-12T12:53:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Баркан, Н.Є. Стратегiчне управлiння маркетингом пiдприємства в умовах цифрової трансформацiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Нiна Емiлi Баркан; наук. кер. Ш.Р. Гулiєв. - ОНЕУ, 2023. - 95 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24BarkanН.pdf
dc.description.abstract Мета дослідження: Визначення оптимальних стратегій управління маркетингом для підприємства ТОВ «Комфі Трейд» в умовах цифрової трансформації з метою підвищення його конкурентоспроможності та досягнення стійкого ринкового позиціонування. Завдання дослідження: аналіз впливу цифрової трансформації на маркетингові стратегії, оцінка ефективності інструментів цифрового маркетингу, розробка стратегій використання новітніх технологій:, аналіз конкурентного середовища, розробка рекомендацій для стратегічного управління маркетингом. Наукова новизна роботи полягає в визначенні готовності досліджуваного підприємства до впровадження нової стратегії розвитку її діяльності за допомогою експертного аналізу та розробці стратегії. Робота виконана на базі інформації, отриманої з навчальної й наукової літератури вітчизняних і закордонних авторів, а також з інших джерел: мережі Internet, періодичних видань, засобів масової інформації, бесід й опитувань фахівців даної справи. Структурно робота складається з чотирьох розділів, вступу, висновків до кожного з розділів, списку використаної літератури, додатків, сторінок 98, рисунків 30, таблиць 12. en_US
dc.description.abstract The purpose of the study: Determination of optimal marketing management strategies for Comfy Trade LLC in the context of digital transformation in order to increase its competitiveness and achieve sustainable market positioning. Research tasks: analysis of the impact of digital transformation on marketing strategies, evaluation of the effectiveness of digital marketing tools, development of strategies for the use of the latest technologies: analysis of the competitive environment, development of recommendations for strategic marketing management. The scientific novelty of the work consists in determining the readiness of the investigated enterprise to implement a new strategy for the development of its activities with the help of expert analysis and strategy development. The work was performed on the basis of information obtained from educational and scientific literature of domestic and foreign authors, as well as from other sources: the Internet, periodicals, mass media, interviews and surveys of experts in this field.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject цифрова трансформація en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject маркетингові стратегії en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject digital transformation en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject marketing strategies en_US
dc.title Стратегічне управління маркетингом підприємства в умовах цифрової трансформації en_US
dc.title.alternative Strategic management of enterprise marketing in conditions of digital transformation en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account