У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу у соціальних мережах, напрямки його удосконалення на ТОВ «Енергогарант».
Визначено сутність категорії просування та його особливості в соціальних мережах, розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингових комунікацій підприємства. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Енергогарант». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Здійснений контент-аналіз корпоративних сторінок підприємства.
Проведено опитування респондентів та запропоновано рекомендації стосовно контенту в соціальних мережах ТОВ «Енергогарант»; надані пропозиції стосовно налаштування реклами в мережі Instagram, а також запропоновано використання SMM інструментів для підвищення ефективності комунікаційної політики
The work examines the theoretical aspects and analysis of marketing in social networks, with a direct focus on its improvement at Energogarant LLC.
The essence of the category of development and its particularity in social settings is determined, the main officials who influence the formation of marketing communications of the enterprise are examined. The organizational, economic and financial structure of Energogarant LLC has been assessed. The market and the competitive environment on which the business operates have been analyzed. Active content analysis of corporate business pages.
A survey of respondents was carried out and recommendations were made for the content in the social networks of Energogarant LLC. The proposal has been made to thoroughly adjust advertising within the Instagram network, as well as the use of SMM tools to improve the effectiveness of communication policy.