DSpace Repository

Маркетинг в соціальних мережах торгівельного підприємства ТОВ «Енергогарант»

Show simple item record

dc.contributor.author Злагоднюк, Н.М.
dc.date.accessioned 2024-02-13T07:44:39Z
dc.date.available 2024-02-13T07:44:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Злагоднюк Н.М. Маркетинг в соцiальних мережах торгiвельного пiдприємства ТОВ "Енергогарант" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Наталя Миколаївна Злагоднюк ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24Zlagodnyuk.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу у соціальних мережах, напрямки його удосконалення на ТОВ «Енергогарант». Визначено сутність категорії просування та його особливості в соціальних мережах, розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингових комунікацій підприємства. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Енергогарант». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Здійснений контент-аналіз корпоративних сторінок підприємства. Проведено опитування респондентів та запропоновано рекомендації стосовно контенту в соціальних мережах ТОВ «Енергогарант»; надані пропозиції стосовно налаштування реклами в мережі Instagram, а також запропоновано використання SMM інструментів для підвищення ефективності комунікаційної політики en_US
dc.description.abstract The work examines the theoretical aspects and analysis of marketing in social networks, with a direct focus on its improvement at Energogarant LLC. The essence of the category of development and its particularity in social settings is determined, the main officials who influence the formation of marketing communications of the enterprise are examined. The organizational, economic and financial structure of Energogarant LLC has been assessed. The market and the competitive environment on which the business operates have been analyzed. Active content analysis of corporate business pages. A survey of respondents was carried out and recommendations were made for the content in the social networks of Energogarant LLC. The proposal has been made to thoroughly adjust advertising within the Instagram network, as well as the use of SMM tools to improve the effectiveness of communication policy.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject SMM-інструменти en_US
dc.subject контент-аналіз en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject sales en_US
dc.subject social measures en_US
dc.subject SMM tools en_US
dc.subject content analysis en_US
dc.subject advertising en_US
dc.title Маркетинг в соціальних мережах торгівельного підприємства ТОВ «Енергогарант» en_US
dc.title.alternative Marketing in the social framework of the trade enterprise LLC Energogarant en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account