00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова стратегія розвитку готельного підприємства ТОВ «Міжнародно-Діловий Центр» готель «HILTON KYIV»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орлова, Ю.О.
dc.date.accessioned 2024-02-13T08:58:38Z
dc.date.available 2024-02-13T08:58:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Орлова Ю.О. Маркетингова стратегiя розвитку готельного пiдприємства ТОВ "Мiжнародно-дiловий центр" готель "Hilton Kyiv" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Олександрiвна Орлова ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2023. - 103 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24Orlova.pdf
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи полягає у глибокому дослідженні та розробці рекомендацій, спрямованих на вдосконалення функціонування маркетингового відділу та створення нових маркетингових інструментів для просування готельного продукту "Hilton Kyiv". Об'єкт дослідження – процес розробки маркетингових інструментів готелю. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі готельного підприємства «Hilton Kyiv». Практичне значення роботи полягає у тому, що отримані рекомендації можуть бути використані для покращення маркетингової діяльності готелю "Hilton Kyiv", забезпечуючи йому конкурентні переваги та ефективний розвиток в умовах економічної кризи. en_US
dc.description.abstract The purpose of the qualification work is an in-depth study and development of recommendations aimed at improving the functioning of the marketing department and creating new marketing tools for the promotion of the Hilton Kyiv hotel product. The object of research is the process of developing hotel marketing tools. The subject of the research is the theoretical and practical aspects of improving marketing activity on the example of the hotel company "Hilton Kyiv". The practical significance of the work is that the received recommendations can be used to improve the marketing activities of the "Hilton Kyiv" hotel, providing it with competitive advantages and effective development in the conditions of the economic crisis.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject готельне підприємство en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject розвиток en_US
dc.subject економічна криза en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject hotel enterprise en_US
dc.subject marketing tools en_US
dc.subject development en_US
dc.subject economic crisis en_US
dc.title Маркетингова стратегія розвитку готельного підприємства ТОВ «Міжнародно-Діловий Центр» готель «HILTON KYIV» en_US
dc.title.alternative Marketing strategy of hotel enterprise development LLC "International Business Center" hotel "HILTON KYIV" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу