Авторами здійснено тенденційний аналіз логістичних послуг ринку поштового зв’язку. Систематизовано основні
логістичні послуги на ринку поштового зв'язку, до яких належать: збір і сортування, транспортування, відстеження,
послуги спеціальної обробки, зберігання, обробка повернень, спеціальні послуги для бізнесу тощо. У дослідженні враховано
сформовані ключові тенденції доставки товарів в очікуваннях покупців: передбачуваність та швидкість. Обґрунтовано,
що основними найбільшими гравцями на ринку поштового зв'язку є Нова пошта, Укрпошта, Інтайм, Делівері, Міст Експрес,
Автолюкс. Проведено маркетингове дослідження споживачів отриманих послуг. Для опитування обрано 50 респондентів,
які користувались послугами постачання товарів. За результатами дослідження встановлено, що респонденти з сіл та
смт вважають Укрпошту зручнішою, ніж інші компанії перевізники, водночас жителі міст вважають більш зручною
саме Нову Пошту, а після неї за рейтингом і компанію Meest. Встановлено, що очевидним лідером у питанні ціни на
послуги є Укрпошта. Однак жоден респондент не вважає цього перевізника достатньо швидким. Для ТОВ «Нова Пошта»
характерною ознакою, на думку опитуваних, є швидкість, зручність та впізнаваність. Встановлено, що споживачі
віддають перевагу швидкості доставки при виборі логістичної компанії. Зокрема, встановлено залежності між середнім
доходом за місяць та швидкістю доставки при виборі компанії. Обґрунтовано основні показники діяльності ТОВ «Нова
Пошта», АТ «Укрпошта» за 2020-2021 роки. Загалом розвиток ринку поштового зв'язку відбувається у контексті змін
у суспільстві, технологічному прогресі та глобалізації. Встановлено, що компанії, які успішно адаптуються до ринкових
цифровізаційних змін, які надають якісні та інноваційні послуги, матимуть великий шанс на успіх на цьому ринку. Мета
написання наукової статті полягає у проведенні дослідження логістичних послуг ринку поштового зв’язку та поширенні
інформації про результати такого дослідження. Наукова новизна роботи полягає у визначенні теоретичних і практичних
аспектів дослідження логістичних послуг ринку поштового зв’язку України у сучасних ринкових умовах та у період війни.
The authors conducted a trend analysis of logistics services in the postal communication market. The main logistics
services in the postal communication market were systematized, including collection and sorting, transportation, logistics services,
special handling services, storage, return processing, special services for businesses, and others. Key delivery trends were identified
based on customer expectations: predictability and speed. It was argued that the main market players in the postal communication
market are Nova Poshta, Ukrposhta, Intime, Delivery, Mist Express, and Autolux. A marketing survey of service recipients was
conducted, involving 50 respondents who had used delivery services. The research results showed that respondents from villages
and small towns considered Ukrposhta to be more convenient than other carriers, while city dwellers found Nova Poshta to be
the most convenient, followed by Meest. It was established that TOV "Nova Poshta" is the clear leader in terms of service pricing.
However, none of the respondents considered this carrier to be fast enough. According to the respondents, TOV "Nova Poshta" is characterized by speed, convenience, and recognizability. It was found that consumers prefer fast delivery when choosing a
logistics company. In particular, dependencies were found between average monthly income and delivery speed when choosing
a company. The main performance indicators of TOV "Nova Poshta" and PAT "Ukrposhta" for 2020-2021 were substantiated. In
general, the development of the postal communication market occurs in the context of changes in society, technological progress,
and globalization. It was established that companies that successfully adapt to market digitalization changes, providing quality
and innovative services, have a great chance of success in this market. The purpose of writing this scientific article is to conduct
research on logistics services in the postal communication market and disseminate information about the results of such research.
The scientific novelty of the work lies in the formation of theoretical and practical aspects of research on logistics services in the
postal communication market of Ukraine in modern market conditions and during the war period.