00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи розвитку партнерства туристичних підприємств та територіальних громад на ринку сільського зеленого туризму (на прикладі туроператора ТОВ «Селезньов тур»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, С.Г.
dc.date.accessioned 2024-02-20T08:11:52Z
dc.date.available 2024-02-20T08:11:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шевченко С.Г. Шляхи розвитку партнерства туристичних пiдприємств та територiальних громад на ринку сiльського зеленого туризму (на прикладi туроператора ТОВ "Селезньов тур") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра зi спец. 242 "Туризм i рекреацiя" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Сергiй Геннадiйович Шевченко; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - ОНЕУ, 2023. - 73 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/24ShevchenkoS.pdf
dc.description.abstract на ринку послуг сільського зеленого туризму. У роботі розглядаються теоретичні та прикладні аспекти формування напрямів партнерства туроператорів в сфері сільського зеленого туризму. Розглянуто наукові підходи до розвитку сільського зеленого туризму, проведено дослідження потенціалу територіальної громади в сфері сільського зеленого туризму. Надано загальну характеристику туристичного оператора ТОВ «Селезньов тур», проаналізовано його фінансово-господарську діяльність. Проведено маркетинговий аналіз попиту та конкурентного середовища туроператора на регіональному туристичному ринку. Обґрунтовано доцільність розробки туристичного продукту сільського зеленого туризму на туристичному підприємстві ТОВ «Селезньов тур». Розроблено заходи партнерства туроператора та територіальної громади на ринку сільського зеленого туризму на засадах кластеризації en_US
dc.description.abstract The master's qualification work consists of three sections. The object of the research is the processes of partnership between tourist enterprises and territorial communities in the market of rural green tourism services. The paper examines the theoretical and applied aspects of the formation of directions of partnership of tour operators in the field of rural green tourism. Scientific approaches to the development of rural green tourism were considered, and a study of the potential of the territorial community in the field of rural green tourism was conducted. A general description of the tourist operator "Seleznyov Tour" Ltd is provided, its financial and economic activity is analyzed. A marketing analysis of the demand and competitive environment of the tour operator in the regional tourism market was conducted. The expediency of developing a tourist product of rural green tourism at the tourist enterprise "Seleznyov Tour" Ltd is substantiated. Measures of partnership between the tour operator and the territorial community in the market of rural green tourism have been developed on the basis of clustering.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject сільський зелений туризм en_US
dc.subject туристичні послуги en_US
dc.subject туристичний оператор en_US
dc.subject територіальна громада en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject сільське домогосподарство en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject rural green tourism en_US
dc.subject tourist services en_US
dc.subject tourist operator en_US
dc.subject territorial community en_US
dc.subject tourist product en_US
dc.subject rural household en_US
dc.subject marketing en_US
dc.title Шляхи розвитку партнерства туристичних підприємств та територіальних громад на ринку сільського зеленого туризму (на прикладі туроператора ТОВ «Селезньов тур») en_US
dc.title.alternative Ways of development of partnership of tourist enterprises and territorial communities in the market of rural green tourism (on the example of tour operator «Seleznyov Tour») en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу