Як відомо, головною метою освітнього процесу є приріст якісно нового знання, під котрим, насамперед, розуміють специфічний продукт когнітивної діяльності людини. Натомість, в теорії та практиці сучасного інформативного суспільства, і це звісно не може не позначитись на сучасних освітніх технологіях, дедалі більшого значення набувають математичні методи опису та виміру інформації, запропоновані американським математиком, «батьком теорії інформації» К. Шенноном. В них визначальними є саме кількісні характеристики інформації, байдужі до її якості, тобто змісту, що веде лише до збільшення самих комунікативних актів
As you know, the main goal of the educational process is the growth of qualitatively new knowledge, which, first of all, is understood as a specific product of human cognitive activity. Instead, in the theory and practice of the modern information society, and this, of course, cannot fail to affect modern educational technologies, the mathematical methods of describing and measuring information, proposed by the American mathematician, the "father of information theory" K. Shannon, are gaining more and more importance. In them, the quantitative characteristics of the information are decisive, indifferent to its quality, that is, the content, which leads only to an increase in the communicative acts themselves