DSpace Repository

Концептуальні засади та специфіка маркетингу туристичних послуг в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Балабан, А.Г.
dc.contributor.author Balaban, A.
dc.date.accessioned 2024-05-09T08:33:35Z
dc.date.available 2024-05-09T08:33:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Балабан А. Г. Концептуальні засади та специфіка маркетингу туристичних послуг в сучасних умовах / А. Г. Балабан // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 20-24. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17577
dc.description Науковий керівник Павлоцький В. Я. en_US
dc.description.abstract Туризм відіграє важливу роль в економіці, приносячи значні доходи, створюючи робочі місця, стимулюючи розвиток інфраструктури. В Україні ця галузь має великий потенціал завдяки багатим природним та історико-культурним ресурсам, що може стимулювати зростання економіки через збільшення валютних надходжень, відкриття нових підприємств, покращення інфраструктури у регіонах. Маркетинг відіграє ключову роль в успішному функціонуванні сучасних туристичних підприємств, адже дозволяє ефективно реагувати на динамічні зміни ринку та задовольняти потреби споживачів. Попри схожість базових принципів з іншими галузями економіки, маркетинг у сфері туризму має низку характерних особливостей en_US
dc.description.abstract Tourism plays an important role in the economy, bringing significant income, creating jobs, stimulating the development of infrastructure. In Ukraine, this industry has great potential due to its rich natural and historical and cultural resources, which can stimulate the growth of the economy due to the increase in foreign exchange earnings, the opening of new enterprises, and the improvement of infrastructure in the regions. Marketing plays a key role in the successful functioning of modern tourism enterprises, because it allows you to effectively respond to dynamic changes in the market and satisfy the needs of consumers. Despite the similarity of the basic principles with other branches of the economy, marketing in the field of tourism has a number of characteristic features
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингу туристичних послуг en_US
dc.subject marketing of tourist services en_US
dc.title Концептуальні засади та специфіка маркетингу туристичних послуг в сучасних умовах en_US
dc.title.alternative Conceptual principles and specifics of marketing tourist services in modern conditions en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account