dc.contributor.author |
Вікторова, А.П. |
|
dc.contributor.author |
Viktorova, A. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-10T07:28:56Z |
|
dc.date.available |
2024-05-10T07:28:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Вікторова А. П. Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства / А.П. Вікторова // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 41-44. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17581 |
|
dc.description |
Науковий керівник Нєчева Н. В. |
en_US |
dc.description.abstract |
Якість послуг, що надаються в готелі, в першу чергу залежить від питань якості. Без високоякісного обслуговування готель не зможе досягти своєї основної мети. Можна спостерігати історію різних готельних брендів і цілих готельних мереж: прибуток – це якість |
en_US |
dc.description.abstract |
The vigor of the servants that are served in the hotel must first be stored as food for the vitriol. Without high-quality maintenance, the hotel cannot reach its main goal. You can follow the history of various hotel brands and entire hotel brands: profit is value. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
якість послуг |
en_US |
dc.subject |
готель |
en_US |
dc.subject |
service quality |
en_US |
dc.subject |
Gothel |
en_US |
dc.title |
Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства |
en_US |
dc.title.alternative |
Ways of promotion to the ranks of servants in the enterprise of the state government |
en_US |
dc.type |
Conference Abstract |
en_US |