DSpace Repository

Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства

Show simple item record

dc.contributor.author Вікторова, А.П.
dc.contributor.author Viktorova, A.
dc.date.accessioned 2024-05-10T07:28:56Z
dc.date.available 2024-05-10T07:28:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Вікторова А. П. Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства / А.П. Вікторова // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 41-44. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17581
dc.description Науковий керівник Нєчева Н. В. en_US
dc.description.abstract Якість послуг, що надаються в готелі, в першу чергу залежить від питань якості. Без високоякісного обслуговування готель не зможе досягти своєї основної мети. Можна спостерігати історію різних готельних брендів і цілих готельних мереж: прибуток – це якість en_US
dc.description.abstract The vigor of the servants that are served in the hotel must first be stored as food for the vitriol. Without high-quality maintenance, the hotel cannot reach its main goal. You can follow the history of various hotel brands and entire hotel brands: profit is value.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject якість послуг en_US
dc.subject готель en_US
dc.subject service quality en_US
dc.subject Gothel en_US
dc.title Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства en_US
dc.title.alternative Ways of promotion to the ranks of servants in the enterprise of the state government en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account