dc.contributor.author |
Возовик, К.О. |
|
dc.contributor.author |
Vozovik, K. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-10T07:40:24Z |
|
dc.date.available |
2024-05-10T07:40:24Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Возовик К. О. Вплив світового ринку готельно-ресторанних послуг на міжнародний туристичний бізнес / К. О. Возовик // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 49-53. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17583 |
|
dc.description |
Науковий керівник Шикіна О. В. |
en_US |
dc.description.abstract |
Створення гостинності та туризму в кожній країні пояснюється комплексом природних, історико-культурних, соціальних, економічних і політичних факторів. Сукупність факторів у статті розглядається відповідно до методологічної основи моделі «локального ромба» М. Портера. Ця ідея полягає в тому, що існує система властивостей, яка разом, як і кожна з них окремо, сприяє функціонуванню всіх об'єктів. |
en_US |
dc.description.abstract |
The creation of hospitality and tourism in each country is explained by a complex of natural, historical and cultural, social, economic and political factors. The set of factors in the article is considered according to the methodological basis of M. Porter's "local rhombus" model. This idea is that there is a system of properties that together, as well as each of them separately, contribute to the functioning of all objects. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
світовий ринок |
en_US |
dc.subject |
готельно-ресторанні послуги |
en_US |
dc.subject |
міжнародний туризм |
en_US |
dc.subject |
world market |
en_US |
dc.subject |
hotel and restaurant services |
en_US |
dc.subject |
international tourism |
en_US |
dc.title |
Вплив світового ринку готельно-ресторанних послуг на міжнародний туристичний бізнес |
en_US |
dc.title.alternative |
The influence of the world market of hotel and restaurant services on the international tourist business |
en_US |
dc.type |
Conference Abstract |
en_US |