00 DSpace/Manakin Repository

Вплив світового ринку готельно-ресторанних послуг на міжнародний туристичний бізнес

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Возовик, К.О.
dc.contributor.author Vozovik, K.
dc.date.accessioned 2024-05-10T07:40:24Z
dc.date.available 2024-05-10T07:40:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Возовик К. О. Вплив світового ринку готельно-ресторанних послуг на міжнародний туристичний бізнес / К. О. Возовик // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 49-53. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17583
dc.description Науковий керівник Шикіна О. В. en_US
dc.description.abstract Створення гостинності та туризму в кожній країні пояснюється комплексом природних, історико-культурних, соціальних, економічних і політичних факторів. Сукупність факторів у статті розглядається відповідно до методологічної основи моделі «локального ромба» М. Портера. Ця ідея полягає в тому, що існує система властивостей, яка разом, як і кожна з них окремо, сприяє функціонуванню всіх об'єктів. en_US
dc.description.abstract The creation of hospitality and tourism in each country is explained by a complex of natural, historical and cultural, social, economic and political factors. The set of factors in the article is considered according to the methodological basis of M. Porter's "local rhombus" model. This idea is that there is a system of properties that together, as well as each of them separately, contribute to the functioning of all objects.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject світовий ринок en_US
dc.subject готельно-ресторанні послуги en_US
dc.subject міжнародний туризм en_US
dc.subject world market en_US
dc.subject hotel and restaurant services en_US
dc.subject international tourism en_US
dc.title Вплив світового ринку готельно-ресторанних послуг на міжнародний туристичний бізнес en_US
dc.title.alternative The influence of the world market of hotel and restaurant services on the international tourist business en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу