DSpace Repository

Інструменти маркетингу в готельно-рестораному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Гуцан, О.С.
dc.contributor.author Gutsan, O.
dc.date.accessioned 2024-05-15T08:18:53Z
dc.date.available 2024-05-15T08:18:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гуцан О. С. Розвиток міжнародної готельної індустрії / О. С. Гуцан // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 85-90. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17597
dc.description Науковий керівник Захарчук В. Г. en_US
dc.description.abstract У готельно-ресторанній справі використовуються різноманітні інструменти маркетингу, які допомагають привернути увагу клієнтів та збільшити популярність готелів та ресторанів. Одним з таких інструментів є соціальні медіа, які використовуються для поширення інформації про заклади, а також для взаємодії з клієнтами. Завдяки соціальним мережам готелі та ресторани можуть ефективно комунікувати зі своєю аудиторією, розміщувати актуальну інформацію та отримувати відгуки від клієнтів. Ще одним важливим інструментом є веб-сайти та онлайн-резервування. Розробка зручного та привабливого веб-сайту дозволяє клієнтам швидко знайти необхідну інформацію про готель або ресторан, а також здійснити онлайн-резервування. Це сприяє зручності для клієнтів та збільшенню кількості замовлень en_US
dc.description.abstract In the hotel and restaurant business, various marketing tools are used, which help to attract the attention of customers and increase the popularity of hotels and restaurants. One such tool is social media, which is used to spread information about establishments, as well as to interact with customers. Thanks to social networks, hotels and restaurants can effectively communicate with their audience, post relevant information and receive feedback from customers. Websites and online reservations are another important tool. The development of a user-friendly and attractive website allows customers to quickly find the necessary information about a hotel or restaurant, as well as to make an online reservation. This promotes convenience for customers and increases the number of orders
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готельно-ресторанна справа en_US
dc.subject готель en_US
dc.subject ресторан en_US
dc.subject онлайн-резервування en_US
dc.subject hotel and restaurant business en_US
dc.subject hotel en_US
dc.subject restaurant en_US
dc.subject online reservation en_US
dc.title Інструменти маркетингу в готельно-рестораному бізнесі en_US
dc.title.alternative Marketing tools in the hotel and restaurant business en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account