00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові інструменти успішного розвитку бальнеологічного туризму Угорщини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мефодовська, Ю.О.
dc.date.accessioned 2024-05-20T08:08:23Z
dc.date.available 2024-05-20T08:08:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мефодовська Ю. О. Маркетингові інструменти успішного розвитку бальнеологічного туризму Угорщини / Ю. О. Мефодовська // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 173-176. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17622
dc.description Науковий керівник Михайлюк О. Л. en_US
dc.description.abstract Аналіз ринку бальнеологічного туризму в Угорщині - це важливий етап розробки стратегії розвитку туристичного сектору країни. Для проведення аналізу необхідно оцінити потенційні туристичні ринки, ідентифікувати конкурентів і тенденції та визначити вимоги цільової аудиторії en_US
dc.description.abstract Analysis of the balneological tourism market in Hungary is an important stage in developing a strategy for the development of the country's tourism sector. To conduct the analysis, it is necessary to assess potential tourist markets, identify competitors and trends, and determine the requirements of the target audience.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject бальнеологічний туризм en_US
dc.subject оцінка туристичних ринків en_US
dc.subject balneological tourism en_US
dc.subject evaluation of tourist markets en_US
dc.title Маркетингові інструменти успішного розвитку бальнеологічного туризму Угорщини en_US
dc.title.alternative Marketing tools for the successful development of balneological tourism in Hungary en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу