DSpace Repository

Шляхи підвищення ефективності функціонування туристичного агентства у франчайзинговій мережі

Show simple item record

dc.contributor.author Шелковенко, В.С.
dc.contributor.author Shelkovenko, V.
dc.date.accessioned 2024-05-22T07:25:59Z
dc.date.available 2024-05-22T07:25:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шелковенко В. С. Шляхи підвищення ефективності функціонування туристичного агентства у франчайзинговій мережі / В. С. Шелковенко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 272-277.. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17643
dc.description Науковий керівник Мартинова Н. С. en_US
dc.description.abstract Важливість туристичних підприємств в індустрії туризму важко переоцінити, оскільки вони є основними суб’єктами туристичної діяльності [1, с. 49]. Непередбачуваність зовнішнього середовища: економічні кризи, політичні суперечки, пандемії – все це негативно впливає на їхню діяльність, вони викликають скорочення туристичних потоків, що призводить до зменшення доходу туристичних підприємств, ускладнюють відкриття нових en_US
dc.description.abstract The importance of tourist enterprises in the tourism industry is difficult to overestimate, since they are the main subjects of tourist activity [1, p. 49]. The unpredictability of the external environment: economic crises, political disputes, pandemics - all this has a negative effect on their activities, they cause a reduction in tourist flows, which leads to a decrease in the income of tourist enterprises, make it difficult to open new ones
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject франчайзинг en_US
dc.subject туристичне агентство en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.subject franchising en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.title Шляхи підвищення ефективності функціонування туристичного агентства у франчайзинговій мережі en_US
dc.title.alternative Ways to improve the effectiveness of the travel agency in the franchise network en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account