dc.contributor.author |
Шелковенко, В.С. |
|
dc.contributor.author |
Shelkovenko, V. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-22T07:25:59Z |
|
dc.date.available |
2024-05-22T07:25:59Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шелковенко В. С. Шляхи підвищення ефективності функціонування туристичного агентства у франчайзинговій мережі / В. С. Шелковенко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 272-277.. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17643 |
|
dc.description |
Науковий керівник Мартинова Н. С. |
en_US |
dc.description.abstract |
Важливість туристичних підприємств в індустрії туризму важко переоцінити, оскільки вони є основними суб’єктами туристичної діяльності [1, с. 49]. Непередбачуваність зовнішнього середовища: економічні кризи, політичні суперечки, пандемії – все це негативно впливає на їхню діяльність, вони викликають скорочення туристичних потоків, що призводить до зменшення доходу туристичних підприємств, ускладнюють відкриття нових |
en_US |
dc.description.abstract |
The importance of tourist enterprises in the tourism industry is difficult to overestimate, since they are the main subjects of tourist activity [1, p. 49]. The unpredictability of the external environment: economic crises, political disputes, pandemics - all this has a negative effect on their activities, they cause a reduction in tourist flows, which leads to a decrease in the income of tourist enterprises, make it difficult to open new ones |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
туристичне підприємство |
en_US |
dc.subject |
франчайзинг |
en_US |
dc.subject |
туристичне агентство |
en_US |
dc.subject |
tourist enterprise |
en_US |
dc.subject |
franchising |
en_US |
dc.subject |
travel agency |
en_US |
dc.title |
Шляхи підвищення ефективності функціонування туристичного агентства у франчайзинговій мережі |
en_US |
dc.title.alternative |
Ways to improve the effectiveness of the travel agency in the franchise network |
en_US |
dc.type |
Conference Abstract |
en_US |