dc.contributor.author |
Шикіна, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Нєчева, Н.В. |
|
dc.contributor.author |
Тіщенко, І.В. К.Г. |
|
dc.contributor.author |
Shykina, O. |
|
dc.contributor.author |
Niecheva, N. |
|
dc.contributor.author |
Tishchenko, O. |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T08:44:16Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T08:44:16Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier |
УДК 338.48 (477) |
|
dc.identifier.citation |
Шикіна О. В. Застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі / О.В. Шикіна, Н.В. Нєчева, І.В. Тіщенко // Економіка та суспільство. – 2024. Application of digital marketing in the hotel business. – 2044. – Вип. 58. – URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3283 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17687 |
|
dc.identifier.uri |
https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/58 |
|
dc.description.abstract |
Стаття розглядає актуальні аспекти застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі. Зокрема, дослі джується ефективність інтернет-реклами, використання соціальних мереж та аналітичних інструментів для привертання та утримання клієнтів. Було висвітлено стратегії впровадження онлайн-сервісів, персоналізації пропозицій та взаємодії з аудиторією, надаючи інсайти для готелів для збільшення конкурентоспроможності та вдосконалення маркетингових підходів в цифрову епоху. На прикладі Instagram сторінки Hilton Hotels & Resorts акцентується на використанні Reels для залучення аудиторії. Описано успішні партнерські програми, зокрема співпрацю Marriott з American Express, що приносить додаткові переваги клієнтам обох компаній. У статті також розглядається персоналізація, приведений приклад Ritz-Carlton, відомого індивідуальними підходами до гостей |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
gidital-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
готельний бізнес |
en_US |
dc.subject |
Instagram |
en_US |
dc.subject |
Hilton Hotels & Resorts |
en_US |
dc.subject |
Marriott |
en_US |
dc.subject |
Ritz-Carlton |
en_US |
dc.subject |
internet marketing |
en_US |
dc.subject |
digital marketing |
en_US |
dc.subject |
hotel business |
en_US |
dc.title |
Застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі |
en_US |
dc.title.alternative |
Application of digital marketing in the hotel business |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-29 |
|