Випускна кваліфікаційна робота складається із трьох розділів. Теоретична значимість дослідження полягає у розгляді та аналізі наукових розвідок, які стосуються проблеми особливостей тривожно-депресивних розладів серед молоді.
В результаті емпіричного дослідження можна зробити висновки про схильність майже половини респондентів до тривожно-депресивних станів, 4% з яких мають клінічно виявлену тривожність та депресивність. Типовими екстравертами є 38% опитаних, 46% вважаються типовими інтровертами, а емоційна нестабільність притаманна для 38% респондентів. Самопочуття, активність та настрій у опитаних респондентів знаходиться на рівні нижче середнього.
Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріалами дослідження можна буде користуватись для складання таких навчальних курсів: Корекційні програми виявлення і подолання депресивних та тривожних станів; Корекційні програми для психологічного пристосування підлітків до соціального середовища серед своїх однолітків.
The graduation thesis consists of three chapters. The theoretical significance of the study lies in the consideration and analysis of scientific findings related to the issue of characteristics of anxiety and depressive disorders among youth. As a result of empirical research, conclusions can be drawn about the susceptibility of nearly half of the respondents to anxiety and depressive states, 4% of whom exhibit clinically significant anxiety and depression. 38% of those surveyed are considered typical extraverts, 46% are deemed typical introverts, and emotional instability is characteristic of 38% of the respondents. The well-being, activity, and mood of the surveyed respondents are below average. The practical significance of the work lies in the fact that the research materials can be used to develop the following educational courses: Correctional programs for identifying and overcoming depressive and anxious states; Correctional programs for the psychological adaptation of adolescents to the social environment among their peers