dc.contributor.author |
Карагьозян, Е.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-06T08:03:07Z |
|
dc.date.available |
2024-06-06T08:03:07Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Карагьозян Е.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства на ринку торгiвлi косметикою: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Емма Ваганiвна Карагьозян; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 58 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2024Karagyozyan.pdf |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства. Узагальнено низку істотних ознак стратегії. Проведено аналіз зовнішнього середовища ринку косметичної продукції з використанням моделлі Ансоффа. Проведено SNW-аналізу для встановлення основних недоліків в діяльності підприємства. Напрямок розвитку підприємства обґрунтовано з використанням матриці Shell/DPM. Для реалізації стратегії «посилювання конкурентних переваг» запропоновано ряд заходів з розширення ринку збуту.
Доцільність усіх заходів обґрунтовано з використанням CVP-аналізу. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper examines the theoretical foundations of the formation of the company's development strategy. A number of essential features of the strategy are summarized. An analysis of the external environment of the cosmetic products market was carried out using the Ansoff model. A SNW analysis was conducted to establish the main shortcomings in the company's activities. The direction of the enterprise's development is substantiated using the Shell/DPM matrix. To implement the strategy of "strengthening competitive advantages", a number of measures to expand the sales market have been proposed.
The expediency of all measures is substantiated using CVP analysis. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
стратегії розвитку |
en_US |
dc.subject |
стратегії підприємства |
en_US |
dc.subject |
стратегічне планування |
en_US |
dc.subject |
стратегіче управління |
en_US |
dc.subject |
торгівля косметикою |
en_US |
dc.subject |
модель Ансоффа |
en_US |
dc.subject |
матриця Shell/DPM |
en_US |
dc.subject |
CVP-аналіз |
en_US |
dc.subject |
development strategies |
en_US |
dc.subject |
enterprise strategies |
en_US |
dc.subject |
strategic planning |
en_US |
dc.subject |
strategic management |
en_US |
dc.title |
Формування стратегії розвитку підприємства на ринку торгівлі косметикою |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of the company's development strategy on the cosmetics trade market |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |