У роботі розглядається актуальна проблема формування стратегії розвитку підприємства зв’язку: визначено сутність та класифікацію видів управлінських рішень, досліджено методи та прийоми формування стратегії розвиту, охарактеризовано процес створення стратегії на підприємстві та їх ролі.
В якості об’єкту дослідження обрано підприємство ТОВ «Нова Пошта». Проведений аналіз динаміки фінансових результатів; розраховані та вивчені показники рентабельності, ліквідності, фінансової стійкості.
Проаналізовано ринок послуг поштового зв’язку, фінансову-господарську діяльність підприємства. Розроблено та запропоновано рекомендації щодо формування стратегії розвитку.
У роботі запропоновано вдосконалити стратегію розвитку підприємства шляхом впровадження автоматизованої системи по видачі посилок, що покращить конкурентоспроможність підприємства. Отримання прибутків після їх впровадження свідчать про економічну ефективність запропонованих заходів.
The work considers the actual problem of forming a strategy for the development of a communications enterprise: the essence and classification of types of management decisions are defined, the methods and techniques of forming a development strategy are investigated, the process of creating a strategy at the enterprise and their roles are characterized.
The company "Nova Poshta" LLC was chosen as the object of the research. Analyzed the dynamics of financial results; indicators of profitability, liquidity, financial stability were calculated and studied.
The market of postal services, financial and economic activity of the enterprise was analyzed. Recommendations for the formation of a development strategy were developed and proposed.
The work proposes to improve the company's development strategy by implementing an automated system for issuing parcels, which will improve the company's competitiveness. Obtaining profits after their implementation testify to the economic efficiency of the proposed measures.