DSpace Repository

Формування стратегії розвитку підприємства зв’язку

Show simple item record

dc.contributor.author Башеєва, Ю.О.
dc.date.accessioned 2024-06-06T08:53:08Z
dc.date.available 2024-06-06T08:53:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Башеєва Ю.О. Формування стратегiї розвитку пiдприємства зв'язку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Юлiя Олександрiвна Башеєва; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун. - ОНЕУ, 2024. - 62 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Sadovnikova.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядається актуальна проблема формування стратегії розвитку підприємства зв’язку: визначено сутність та класифікацію видів управлінських рішень, досліджено методи та прийоми формування стратегії розвиту, охарактеризовано процес створення стратегії на підприємстві та їх ролі. В якості об’єкту дослідження обрано підприємство ТОВ «Нова Пошта». Проведений аналіз динаміки фінансових результатів; розраховані та вивчені показники рентабельності, ліквідності, фінансової стійкості. Проаналізовано ринок послуг поштового зв’язку, фінансову-господарську діяльність підприємства. Розроблено та запропоновано рекомендації щодо формування стратегії розвитку. У роботі запропоновано вдосконалити стратегію розвитку підприємства шляхом впровадження автоматизованої системи по видачі посилок, що покращить конкурентоспроможність підприємства. Отримання прибутків після їх впровадження свідчать про економічну ефективність запропонованих заходів. en_US
dc.description.abstract The work considers the actual problem of forming a strategy for the development of a communications enterprise: the essence and classification of types of management decisions are defined, the methods and techniques of forming a development strategy are investigated, the process of creating a strategy at the enterprise and their roles are characterized. The company "Nova Poshta" LLC was chosen as the object of the research. Analyzed the dynamics of financial results; indicators of profitability, liquidity, financial stability were calculated and studied. The market of postal services, financial and economic activity of the enterprise was analyzed. Recommendations for the formation of a development strategy were developed and proposed. The work proposes to improve the company's development strategy by implementing an automated system for issuing parcels, which will improve the company's competitiveness. Obtaining profits after their implementation testify to the economic efficiency of the proposed measures.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стратегія розвитку підприємства en_US
dc.subject формування стратегії en_US
dc.subject роль стратегії en_US
dc.subject фінансові показники en_US
dc.subject автоматизована система en_US
dc.subject рекомендації розвитку en_US
dc.subject enterprise development strategy en_US
dc.subject strategy formation en_US
dc.subject role of strategy en_US
dc.subject financial indicators en_US
dc.subject automated system en_US
dc.subject development recommendations en_US
dc.title Формування стратегії розвитку підприємства зв’язку en_US
dc.title.alternative Formation of the development strategy of the communications enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account