00 DSpace/Manakin Repository

Управління економічним потенціалом торговельного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Садовнікова, Н.Ю.
dc.date.accessioned 2024-06-06T08:59:01Z
dc.date.available 2024-06-06T08:59:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Садовнікова Н.Ю. Управлiння економiчним потенцiалом торговельного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Наталiя Юрiївна Садовнiкова; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко. - ОНЕУ, 2024. - 76 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Sadovnikova.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління економічним потенціалом підприємства, зокрема визначено сутність поняття «економічний потенціал підприємства», проаналізовано структуру економічного потенціалу підприємства, вивчено основні методи та показники оцінювання економічного потенціалу. Проаналізовано ринок товарів дрогері рітейлу, оцінено економічний потенціал підприємства. Запропоновано посилити маркетингову складову економічного потенціалу шляхом організації cross та up – продаж, самовивозу товару з магазинів, а також формування системи лояльності за фазою життєвого циклу клієнта. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical aspects of managing the economic potential of the enterprise, in particular, the essence of the concept of "economic potential of the enterprise" is defined, the structure of the economic potential of the enterprise is analyzed, the main methods and indicators of economic potential assessment are studied. The market of drugstore retail goods was analyzed, and the economic potential of the enterprise was assessed. It is proposed to strengthen the marketing component of the economic potential by organizing cross and up sales, self-pickup of goods from stores, as well as forming a loyalty system based on the phase of the client's life cycle.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject економічний потенціал підприємства en_US
dc.subject ринок товарів дрогері рітейлу en_US
dc.subject cross –продажі en_US
dc.subject up – продажі en_US
dc.subject фаза життєвого циклу клієнту en_US
dc.subject the economic potential of the enterprise en_US
dc.subject the drugstore retail market en_US
dc.subject cross sales en_US
dc.subject up sales en_US
dc.subject the phase of the customer's life cycle en_US
dc.title Управління економічним потенціалом торговельного підприємства en_US
dc.title.alternative Management of the economic potential of a trading enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу