DSpace Repository

Побудова туристичного бренду України у повоєнний час

Show simple item record

dc.contributor.author Нєчева, Н.В.
dc.contributor.author Шикіна, О.В.
dc.contributor.author Niecheva, N.
dc.contributor.author Shykina, O.
dc.date.accessioned 2024-06-10T06:52:59Z
dc.date.available 2024-06-10T06:52:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier УДК 338.48:656.1(075.8)
dc.identifier.citation Нєчева Н.В. Побудова туристичного бренду України у повоєнний час / Н.В. Нєчева, О.В. Шикіна // Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: зб. тез доповідей ІІІ-ої Міжнар. наук.-практ.конф. (Київ, 16-17 травня 2024 р.). –Київ: НУБіП України, 2024. – С. 176-179. – Режим доступу: http://surl.li/udesk en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17758
dc.description.abstract Тези присвячені аналізу стратегії побудови туристичного бренду України у повоєнний час. Розглядаються основні виклики та можливості, з якими стикається країна в процесі відновлення туристичної індустрії. Автори досліджують ефективні підходи до ребрендингу та просування України як привабливого туристичного напрямку на міжнародному ринку. Особлива увага приділяється ролі маркетингових комунікацій, розвитку інфраструктури, культурної спадщини та природних ресурсів у формуванні позитивного іміджу країни. У статті також аналізуються кейси успішного відновлення туристичних брендів інших країн після кризових ситуацій, що можуть бути застосовані в українському контексті en_US
dc.description.abstract Theses are devoted to the analysis of the strategy of building a tourism brand of Ukraine in the post-war period. The main challenges and opportunities that the country faces in the process of restoring the tourism industry are considered. The authors explore effective approaches to rebranding and promoting Ukraine as an attractive tourist destination on the international market. Special attention is paid to the role of marketing communications, infrastructure development, cultural heritage and natural resources in forming a positive image of the country. The article also analyzes cases of successful restoration of tourism brands of other countries after crisis situations, which can be applied in the Ukrainian context.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher НУБіП України en_US
dc.subject туристичний бренд en_US
dc.subject повоєнний час en_US
dc.subject відновлення індустрії en_US
dc.subject ребрендинг en_US
dc.subject міжнародний ринок en_US
dc.subject tourism brand en_US
dc.subject post-war period en_US
dc.subject recovery of the industry en_US
dc.subject rebranding en_US
dc.subject international market en_US
dc.title Побудова туристичного бренду України у повоєнний час en_US
dc.title.alternative Construction of the tourism brand of Ukraine in the post-war period en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account