00 DSpace/Manakin Repository

Можливості викладача в умовах превалювання цифрових систем і технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Уханова, І.О.
dc.contributor.author Ukhanova, I.
dc.date.accessioned 2024-06-10T07:22:52Z
dc.date.available 2024-06-10T07:22:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Уханова І. О. Можливості викладача в умовах превалювання цифрових систем і технологій / І. О. Уханова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2024 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 199-201. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17763
dc.description.abstract Розглянуто трансформування педагогіки завдяки перевагам інформаційних та комунікаційних технологій. Визначено необхідність впровадження стратегій викладання, які мають бути адаптовані до потреб студентів в умовах активного навчання. Узагальнено позитивні наслідки та недоліки процесу цифровізації освіти на основі опитувань викладачів вищих навчальних закладів. Визначено, що молоді викладачі легко адаптуються до інновацій у викладацькій сфері, однак для старшого покоління необхідно створювати можливості підвищення їх цифрової грамотності, щоб вони могли реалізувати привабливі навчальні заходи, що покращують методи викладання, оцінки та навчання. Зазначено необхідність розробки та реалізації програм підготовки викладачів вищої школи, ініціатив державних та місцевих органів, стандарти, які розширюють можливості підключення та доступу до пристроїв. en_US
dc.description.abstract The transformation of pedagogy due to the advantages of information and communication technologies is considered. The need to implement teaching strategies that must be adapted to the needs of students in conditions of active learning is determined. The positive consequences and shortcomings of the process of digitalization of education are summarized on the basis of surveys of teachers of higher educational institutions. It is determined that young teachers easily adapt to innovations in the field of teaching, but for the older generation, it is necessary to create opportunities to increase their digital literacy so that they can implement attractive educational activities that improve teaching, assessment and learning methods. The need to develop and implement training programs for teachers of higher education, initiatives of state and local authorities, standards that expand the possibilities of connection and access to devices is indicated.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject цифрові технології en_US
dc.subject педагогіка en_US
dc.subject електронне навчання en_US
dc.subject цифрові навички en_US
dc.subject ІКТ en_US
dc.subject digital technologies en_US
dc.subject pedagogy en_US
dc.subject e-learning en_US
dc.subject digital skills en_US
dc.subject ICT en_US
dc.title Можливості викладача в умовах превалювання цифрових систем і технологій en_US
dc.title.alternative Teacher opportunities under the prevalence of digital systems and technologies en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу