DSpace Repository

Удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн»)

Show simple item record

dc.contributor.author Фєтова, К.П.
dc.date.accessioned 2024-06-17T05:51:55Z
dc.date.available 2024-06-17T05:51:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Фєтова К.П. Удосконалення маркетингової стратегiї туристичного пiдприємства (на прикладi ТОВ "Агентство "Пан-Укрейн"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Ксенiя Петрiвна Фєтова; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2024. - 74 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Fetova.pdf
dc.description.abstract У роботі досліджено сутність та види маркетингової стратегії туристичного підприємства, вивчено механізм розроблення маркетингової стратегії на туристичному підприємстві. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн», проаналізовано маркетингову стратегію ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн». Запропоновано впровадження сучасних інструментів маркетингової стратегії у ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн», надано економічне обґрунтування запропонованих заходів на ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн» en_US
dc.description.abstract The essence and types of marketing strategy of a tourism enterprise are explored in this work. The mechanism for developing a marketing strategy at a tourism enterprise is studied. An organizational and economic description of LLC "Agency "Pan-Ukraine" is provided, and its marketing strategy is analyzed. The implementation of modern marketing strategy tools at LLC "Agency "Pan-Ukraine" is proposed, and an economic justification of the proposed measures for LLC "Agency "Pan-Ukraine" is provided.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.title Удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн») en_US
dc.title.alternative Improvement of the Marketing Strategy of a Tourism Enterprise (Case Study of LLC "Agency "Pan-Ukraine") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account