dc.contributor.author |
Фєтова, К.П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-17T05:51:55Z |
|
dc.date.available |
2024-06-17T05:51:55Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Фєтова К.П. Удосконалення маркетингової стратегiї туристичного пiдприємства (на прикладi ТОВ "Агентство "Пан-Укрейн"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Ксенiя Петрiвна Фєтова; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2024. - 74 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2024Fetova.pdf |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджено сутність та види маркетингової стратегії туристичного підприємства, вивчено механізм розроблення маркетингової стратегії на туристичному підприємстві.
Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн», проаналізовано маркетингову стратегію ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн».
Запропоновано впровадження сучасних інструментів маркетингової стратегії у ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн», надано економічне обґрунтування запропонованих заходів на ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн» |
en_US |
dc.description.abstract |
The essence and types of marketing strategy of a tourism enterprise are explored in this work. The mechanism for developing a marketing strategy at a tourism enterprise is studied.
An organizational and economic description of LLC "Agency "Pan-Ukraine" is provided, and its marketing strategy is analyzed.
The implementation of modern marketing strategy tools at LLC "Agency "Pan-Ukraine" is proposed, and an economic justification of the proposed measures for LLC "Agency "Pan-Ukraine" is provided. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
туристичне підприємство |
en_US |
dc.subject |
marketing strategy |
en_US |
dc.subject |
tourism |
en_US |
dc.subject |
tourist enterprise |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн») |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of the Marketing Strategy of a Tourism Enterprise (Case Study of LLC "Agency "Pan-Ukraine") |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |