Посібник з дисципліни «Комунікації в Інтернет-маркетингу» містить теоретичний і практичний матеріал, який допоможе зрозуміти основні принципи і методи комунікації в інтернет-маркетингу та навчитися застосовувати їх на практиці для досягнення успіху в цій галузі. Кожна тема включає план практичного заняття, практичні завдання, перелік базових понять, питання для самоконтролю та перелік рекомендованої до теми додаткової літератури.
Посібник розраховано на студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної (дистанційної) форм навчання, а також може бути корисний для всіх, хто прагне підвищити рівень своєї професійно-комунікативної компетентності.
The manual for the discipline "Communication in Internet Marketing" contains theoretical and practical material that will help you understand the basic principles and methods of communication in Internet Marketing and learn to apply them in practice to achieve success in this field. Each topic includes a practical lesson plan, practical tasks, a list of basic concepts, questions for self-control and a list of additional literature recommended for the topic.
The manual is intended for students of the specialty 075 "Marketing" of full-time and part-time (distance) forms of education, and can also be useful for everyone who seeks to improve the level of their professional and communicative competence.