Структура та обсяг роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатку. Загальний обсяг кваліфікаційної роботи становить 72 сторінки. Робота містить 8 таблиць, 15 малюнків. Список використаних джерел включає 58 найменувань.
Об'єкт дослідження – ринок готельних послуг європейських країн. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти розвитку ринку готельних послуг європейських країн.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ. Надана характеристика основних понять: готельний бізнес, туристична діяльність, сфера гостинності. Проаналізовано нормативно-правову базу готельного бізнесу.
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ У КРАЇНАХ ЄВРОПИ. Проаналізовано європейський ринок готельних послуг. Досліджено мережеві утворення у готельному бізнесі Європи. Оцінено тенденції екологічності у готельному бізнесі Європи.
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Досліджена політика залучення додаткових послуг для підвищення ефективності готельних послуг. Проаналізовані інноваційні технології для подальшого розвитку готельних послуг
Structure and scope of work. The work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources, and an appendix. The total volume of the qualification work is 72 pages. The work contains 8 tables, 15 figures. The list of used sources includes 58 items.
The object of research is the market of hotel services in European countries.
The subject of the research is theoretical and practical aspects of the development of the market of hotel services in European countries.
CHAPTER 1. THEORETICAL FUNDAMENTALS OF THE HOTEL BUSINESS. The description of the main concepts is provided: hotel business, tourist activity, the field of hospitality. The legal framework of the hotel business has been analyzed.
CHAPTER 2. ANALYSIS OF THE HOSPITALITY SPHERE IN EUROPEAN COUNTRIES. The European market of hotel services is analyzed. Network formations in the European hotel business were studied. Environmental trends in the hotel business of Europe are evaluated.
CHAPTER 3. PROSPECTS FOR FURTHER DEVELOPMENT OF THE EUROPEAN MARKET OF HOTEL SERVICES. The researched policy of attracting additional services to increase the efficiency of hotel services. Innovative technologies for the further development of hotel services are analyzed