В роботі розглянуто теоретичні засади діяльності готельних ланцюгів. Надано характеристику діяльності готельних мереж як на світовому, так й на вітчизняному ринку. Визначено основні напрями, переваги та недоліки діяльності готелів у складі міжнародної мережі. Розглянуто концепції ESG та корпоративної соціальної відповідальності як передові тенденції у процесі сталого розвитку готельних підприємств у сучасному світі. Висвітлено основні засади соціальної складової у світовому готельному господарстві та вивчено її вплив на діяльність вітчизняних підприємств.
Також здійснено дослідження стану соціальної складової у концепції ESG в провідних готелях світу на прикладі мереж Marriot International, Hilton Worldwide, Accor Hotels. Досліджено та охарактеризовано діяльність готельних мереж в Україні та визначено напрями прояву у них соціальної складової на прикладі мереж Premier Hotels and Resorts та Optima Hotels & Resorts. Оцінено роль соціальної складової концепції ESG в готельних мережах України та стан впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності в їхню діяльність.
На основі дослідження, розроблено шляхи удосконалення діяльності та розвитку готельної індустрії України в контексті впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності
Diploma thesis identifies the theoretical foundations of hotel chain activity. The description of the activity of hotel chains both on the global and domestic markets is provided. The main directions, advantages and disadvantages of hotels as part of an international network are determined. The concepts of ESG and corporate social responsibility are considered as advanced trends in the process of sustainable development of hotel enterprises in the modern world. The basic principles of the social component in the global hotel economy are highlighted and its influence on the activities of domestic enterprises is studied.
A study of the state of the social component in the ESG concept was also carried out in the world's leading hotels on the example of the Marriot International, Hilton Worldwide, and Accor Hotels chains. The activity of hotel chains in Ukraine was studied and characterized, and the directions of manifestation of the social component in them were determined using the example of the Premier Hotels and Resorts and Optima Hotels & Resorts chains. The role of the social component of the ESG concept in hotel chains of Ukraine and the state of implementation of the principles of corporate social responsibility in their activities were evaluated.
Based on the research, ways of improving the activity and development of the hotel industry of Ukraine in the context of implementing the principles of corporate social responsibility have been developed.