DSpace Repository

Вплив особливостей сімейного виховання на рівень шкільної адаптації

Show simple item record

dc.contributor.author Казьонова, А.І.
dc.date.accessioned 2024-06-20T06:19:42Z
dc.date.available 2024-06-20T06:19:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Казьонова А.І. Вплив особливостей сiмейного виховання на рiвень шкiльної адаптацiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 053"Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Альона Iгорiвна Казьонова; наук. кер. I. М. Орленко. - ОНЕУ, 2024. - 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Kazionnova.pdf
dc.description.abstract Випускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються вплив особливостей сімейного виховання на рівень шкільної адаптації. Розглянуто поняття адаптації та дезадаптації, стадії протікання адаптації дітей до школи, чинники які впливають на адаптацію, вплив сімейного ставлення на особливості протікання адаптації. Предметом дослідження слали взаємозв'язок особливостей батьківського ставлення до дитини з його рівень адаптації до школи. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково-практичні дослідження щодо основних понять адаптації та дезадаптації, стадії протікання адаптації дітей до школи, чинники які впливають на адаптацію, вплив сімейного ставлення на особливості протікання адаптації. Показники за шкалою нормальна адаптація становлять 20% опитаних респондентів. Також ми бачимо що у 13% опитаних учнів проявляється показник за шкалою «Стомлюваності», що є однією з проявів низького рівня адаптації, також значно завищені показники за шкалою «Стомлюваності» можуть бути причинами частого недосипання через часті нічні повітряні тривоги. Крім того ще 10 % респондентів спостерігається «відстороненість від навчального процесу», що також є ознака зниженого рівня адаптованості. За показниками «Установку на подолання перешкод» та «Товариськість» проявляють по 10% опитаних респондентів. Практичне значення роботи полягає в можливості їх використання при розробці тренінгових програм з питань адаптації дітей до шкільного життя, батькам, педагогічним працівникам, адміністрації освітніх закладів та практичним психологам, які залучені у освітній процес. en_US
dc.description.abstract The graduation thesis consists of two sections. The work examines the influence of the features of family education on the level of school adaptation. The concepts of adaptation and maladaptation, the stages of children's adaptation to school, factors affecting adaptation, the influence of family attitudes on the peculiarities of adaptation are considered. The subject of the study was the relationship between the characteristics of the parental attitude towards the child and his level of adaptation to school. Modern theoretical-methodological and scientific-practical research on the main concepts of adaptation and maladaptation, stages of children's adaptation to school, factors affecting adaptation, and the influence of family attitudes on the peculiarities of adaptation are analyzed. Indicators on the scale of normal adaptation make up 20% of the surveyed respondents. Also, we can see that 13% of the surveyed students have an indicator on the "Fatigue" scale, which is one of the manifestations of a low level of adaptation, also significantly inflated indicators on the "Fatigue" scale can be the reasons for frequent lack of sleep due to frequent night air alarms. In addition, another 10% of respondents are "detached from the educational process", which is also a sign of a reduced level of adaptability. 10% of the surveyed respondents each show the indicators "Inclination to overcome obstacles" and "Sociability". The practical significance of the work lies in the possibility of their use in the development of training programs on the adaptation of children to school life, for parents, teaching staff, administration of educational institutions and practical psychologists involved in the educational process.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.subject дезадаптація en_US
dc.subject гендер en_US
dc.subject батьківське виховання en_US
dc.subject здобувачі освіти en_US
dc.subject сім’я en_US
dc.subject adaptation en_US
dc.subject maladaptation en_US
dc.subject gender en_US
dc.subject parenting en_US
dc.subject education seekers en_US
dc.subject family en_US
dc.title Вплив особливостей сімейного виховання на рівень шкільної адаптації en_US
dc.title.alternative The influence of features of family education on the level of school adaptation en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account