00 DSpace/Manakin Repository

Індивідуально–психологічні особливості осіб раннього юнацькою віку в період адаптації в новій етнічній діаспорі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Климчук, Б.В.
dc.date.accessioned 2024-06-20T06:32:37Z
dc.date.available 2024-06-20T06:32:37Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Климчук Б.В. Iндивiдуально-психологiчнi особливостi осiб раннього юнацького вiку в перiод адаптацiї в новiй етнiчнiй дiаспорi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.: 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Богдана Вiталiївна Климчук; наук. кер. Юлiя Олександрiвна Асєєва . - ОНЕУ, 2024. - 98 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Klymchuk.pdf
dc.description.abstract Випускна кваліфікаційна робота складається із трьох розділів. У роботі розкрито: психологічні та фізичні чинники розвитку осіб раннього юнацького віку. Проаналізовано емоційну стабільність, адаптивність та поняття самооцінки як складової «Я-концепції юнаків». Розглянуті поняття культурна розбіжність, пошук ідентичності та соціальна інтеграція. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково-практичні дослідження щодо впливу індивідуально-типологічних особливостей юнаків на адаптацію у новій етнічній діаспорі. В результаті емпіричного дослідження визначено, що для успішної адаптації важливим є не лише сам факт взаємодії з представниками власної етнічної групи, але й якість цієї взаємодії та вибір соціальних груп для комунікації. Більшість учасників (49,17%) активно спілкуються з представниками своєї етнічної групи, що може вказувати на їхнє бажання знайти підтримку та розуміння серед людей із схожими життєвими досвідами та культурними цінностями. У той же час, є ті, хто уникає активного контакту з представниками своєї етнічної групи (5,41%), що може бути пов'язане з бажанням розширити соціальний круг та отримати нові досвіди та погляди. На підставі цього дослідження також було встановлено, що більшість опитаних (61,82%) прагнуть зберігати свою етнічну ідентичність у новому середовищі, що може впливати на їхні освітні досягнення через підтримку інтересу до вивчення власної культури та історії. Також є ті, хто вибирає асиміляцію (9,14%) та активно адаптується до нових умов, що також може впливати на їхні освітні досягнення та інтеграцію у нове оточення. Таким чином, індивідуальні стратегії адаптації та соціальна підтримка мають важливе значення у формуванні успішного інтеграційного процесу в новому соціокультурному середовищі. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані, як практичні рекомендації щодо поліпшення адаптаційного процесу юнаків в нових етнічних діаспорах; при індивідуальному консультуванні здобувачів вищої освіти; результати дослідження можуть використовувати студенти психологічних та педагогічних спеціальностей під час проходження педагогічної практики та в ході написання наукових статей, рефератів, курсових робіт. en_US
dc.description.abstract The final qualification work consists of three sections. The work reveals: psychological and physical factors of development of early adolescents. Emotional stability, adaptability and the concept of self-esteem as a component of the "self-concept of young men" are analyzed. The concepts of cultural difference, identity search and social integration are considered. Modern theoretical-methodological and scientific-practical studies on the influence of individual typological features of young men on adaptation in the new ethnic diaspora are analyzed. The empirical study found that for successful adaptation, not only the fact of interaction with representatives of one's own ethnic group is important, but also the quality of this interaction and the choice of social groups for communication. Most participants (49.17%) actively communicate with representatives of their ethnic group, which may indicate their desire to find support and understanding among people with similar life experiences and cultural values. At the same time, there are those who avoid active contact with members of their ethnic group (5.41%), which may be due to a desire to expand their social circle and gain new experiences and views. This study also found that the majority of respondents (61.82%) seek to preserve their ethnic identity in the new environment, which may affect their educational achievements by maintaining interest in learning about their own culture and history. There are also those who choose assimilation (9.14%) and actively adapt to new conditions, which can also affect their educational achievements and integration into the new environment. Thus, individual adaptation strategies and social support are important in shaping a successful integration process in a new socio-cultural environment. The practical significance of the work is that the results obtained can be used as practical recommendations for improving the adaptation process of young men in new ethnic diasporas; in individual counseling of higher education students; the results of the study can be used by students of psychological and pedagogical specialties during their pedagogical practice and in writing scientific articles, abstracts, and term papers.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.subject діаспора en_US
dc.subject юнаки en_US
dc.subject ідентичність en_US
dc.subject інтеграція en_US
dc.subject самооцінка en_US
dc.subject adaptation en_US
dc.subject diaspora en_US
dc.subject young men en_US
dc.subject identity en_US
dc.subject integration en_US
dc.subject self-esteem en_US
dc.title Індивідуально–психологічні особливості осіб раннього юнацькою віку в період адаптації в новій етнічній діаспорі en_US
dc.title.alternative Individual psychological characteristics of early adolescents during the period of adaptation in a new ethnic diaspora en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу