00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні особливості конфліктів у підлітковому віці та шляхи їх вирішення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кумпаніч, А.О.
dc.date.accessioned 2024-06-20T06:57:02Z
dc.date.available 2024-06-20T06:57:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кумпаніч А.О. Психологiчнi особливостi конфлiктiв у пiдлiтковому вiцi та шляхи їх вирiшення: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Анастасiя Олегiвна Кумпанiч; наук. кер. Алла Олексiївна Сiленко. - ОНЕУ, 2024. - 75 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Kumpanich.pdf
dc.description.abstract В роботі проаналізовано ступень розробленості проблеми у наукової літературі, розглянуті поняття, сутність та структура конфлікту як соціально-психологічного феномену; визначені основні теоретико-методологічні підходи до дослідження психологічних особливостей конфліктів у підлітковому віці; досліджені причини сімейних конфліктів між підлітками і батьками, причини конфліктів між учнями і вчителями, причини конфліктів у середовищі підлітків; розглянути наявні методики дослідження психологічних особливостей конфліктів у підлітковому віці; проведено емпіричне дослідження та проаналізувати його результати. У ході емпіричного дослідження з'ясовано, що і молодші підлітки (11 років), і старші підлітки (15 років) в основному, вибирають ухиляння від конфлікту як стиль поведінки в конфліктній ситуації (найпопулярніша відповідь). Однак до конфронтації їхні підходи значно різняться. Так у молодшій групі лише 12% обирають такий стиль поведінки (найпопулярніша відповідь), а у старшій групі на конфронтацію орієнтовано 31% опитаних. (2 позиція за популярністю) Пристосування обрали 25% молодших підлітків та 14% старших. До компромісу готові 20% молодших підлітків і вдвічі менше за старших підлітків. На співпрацю згодні 13% молодших та 10% старших підлітків en_US
dc.description.abstract The paper analyzes the degree of development of the problem in scientific literature, considers the concept, essence and structure of conflict as a socio-psychological phenomenon; the main theoretical and methodological approaches to the study of psychological features of conflicts in adolescence are defined; researched causes of family conflicts between teenagers and parents, causes of conflicts between students and teachers, causes of conflicts among teenagers; to consider the available research methods of psychological features of conflicts in adolescence; conducted an empirical study and analyzed its results. In the course of empirical research, it was found that both younger teenagers (11 years old) and older teenagers (15 years old) mainly choose conflict avoidance as a style of behavior in a conflict situation (the most popular answer). However, their approaches to confrontation differ significantly. Thus, in the younger group, only 12% choose this style of behavior (the most popular answer), and in the older group, 31% of respondents are oriented towards confrontation. (2nd most popular position) Devices were chosen by 25% of younger teenagers and 14% of older ones. 20% of younger teenagers are ready to compromise and half as many as older teenagers. 13% of younger and 10% of older teenagers agree to cooperation.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject підлітковий вік en_US
dc.subject підліток en_US
dc.subject психологічні особливості en_US
dc.subject конфлікт en_US
dc.subject сімейні конфлікти en_US
dc.subject педагогічні конфлікти en_US
dc.subject конфлікти серед підлітків en_US
dc.subject adolescence en_US
dc.subject teenager en_US
dc.subject psychological features en_US
dc.subject conflict en_US
dc.subject family conflicts en_US
dc.subject pedagogical conflicts en_US
dc.subject conflicts among teenagers en_US
dc.title Психологічні особливості конфліктів у підлітковому віці та шляхи їх вирішення en_US
dc.title.alternative "Psychological features of conflicts in adolescence and ways to resolve them en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу