00 DSpace/Manakin Repository

Гендерні особливості емоційного інтелекту в підлітковому віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пелін, Г.І.
dc.date.accessioned 2024-06-20T07:30:52Z
dc.date.available 2024-06-20T07:30:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пелін Г.І. Гендернi особливостi емоцiйного iнтелекту в пiдлiтковому вiцi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Ганна Iванiвна Пелiн; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина. - ОНЕУ, 2024. - 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Pelin.pdf
dc.description.abstract Дослідження вивчення емоційного інтелекту сучасних хлопців і дівчат є особливо важливим у контексті зміни статевої ролі, яка впливає на їхній інтелектуальний розвиток. Цей процес не обов'язково має виключно біологічні визначення. Таким чином, однією з найактуальніших і складних проблем у сучасній психологічній науці є дослідження емоційного інтелекту у підлітковому віці, коли формується особистість. У емпіричному дослідженні для збору даних було використано різноманітні методи, такі як анкетування, спостереження, тестування тощо. Після збору та інтерпретації даних, проведено аналіз та характеристику отриманих результатів, на основі якого розроблено практичні рекомендації для підлітків щодо розвитку емоційного інтелекту. Практичні рекомендації, складалися з шести занять. Кожна зустріч, яка спрямована на розвиток усіх складових емоційного інтелекту відповідно до ієрархічної моделі, розробленої Дж. Мейером та П. Селовеєм. Для проведення занять рекомендовано використовувати найефективніші методи взаємодії з учасниками, а також застосовувати різноманітні вправи та техніки, що сприяють підвищенню рівня їхнього емоційного інтелекту. Такі рекомендації можуть допомогти підліткам ефективно розвинути свій емоційний інтелект та підвищити свій рівень у спілкуванні, дати позитивний вплив на їхнє життя та взаємини з оточуючими. en_US
dc.description.abstract The study of the emotional intelligence of modern boys and girls is particularly important in the context of changing gender roles that affect their intellectual development. This process does not necessarily have exclusively biological definitions. Thus, one of the most relevant and complex problems in modern psychological science is the study of emotional intelligence in adolescence, when personality is formed. In the empirical study, various methods such as questionnaire, observation, testing, etc. were used to collect data. After collecting and interpreting the data, an analysis and characterization of the obtained results was carried out, on the basis of which practical recommendations for the development of emotional intelligence were developed for teenagers. Practical recommendations consisted of six lessons. Each meeting is aimed at developing all components of emotional intelligence according to the hierarchical model developed by J. Meyer and P. Seloway. To conduct classes, it is recommended to use the most effective methods of interaction with the participants, as well as to use various exercises and techniques that contribute to increasing the level of their emotional intelligence. Such recommendations can help teenagers effectively develop their emotional intelligence and improve their level of communication, have a positive impact on their lives and relationships with others.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject емоційний інтелект en_US
dc.subject підлітки en_US
dc.subject гендер en_US
dc.subject розвиток en_US
dc.subject emotional intellect en_US
dc.subject adolescents en_US
dc.subject gender en_US
dc.subject development en_US
dc.title Гендерні особливості емоційного інтелекту в підлітковому віці en_US
dc.title.alternative Self-esteem as a factor of self-realization of the individual in the period of early adulthood en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу