У роботі розглядаються теоретичні основи організації банківського обслуговування корпоративних клієнтів. За результатами проведеного дослідження у першому розділі розглянуто сутність послуг, що надається корпоративному сегменту, їх класифікацію та нормативно-правове регулювання.
Надана характеристика діяльності АТ КБ «ПриватБанк» на ринку банківських послуг. Проаналізовано особливості обслуговування банком корпоративних клієнтів.
Запропоновано напрями удосконалення послуг АТ КБ «ПриватБанк» корпоративному сектору.
The work examines the theoretical foundations of organizing banking services for corporate clients. Based on the results of the investigation, the first section looked at the essence of the services that the corporate segment provides, their classification and legal regulation.
The characteristics of the activity of AT CB "PrivatBank" on the banking services market have been given. The features of the bank's service to corporate clients are analyzed.
The improved services of AT CB "PrivatBank" were directly promoted to the corporate sector.