У роботі розглядаються теоретична сутність дистанційного обслуговування клієнтів (ДБО) банків. Визначено види та технології віддаленого банківського обслуговування. Розглянуто нормативно-правове забезпечення електронного банкінгу.
Проаналізовано розвиток ринку платіжних карток в Україні, оцінено рівень ефективності систем ДБО вітчизняних банків. Наочно розглянуто дистанційне банківське обслуговування на прикладі АТ «А – Банк».
Розглянуто світовий досвід впровадження технологій дистанційного банківського обслуговування. Запропоновано шляхи покращення дистанційного обслуговування вітчизняних банків, беручи за основу цей досвід.
The paper examines the theoretical essence of remote customer service (RCS) in banks. It defines the types and technologies of remote banking services. The regulatory and legal framework of electronic banking is reviewed.
The development of the payment card market in Ukraine is analyzed, and the effectiveness of RCS systems in domestic banks is assessed. Remote banking services are demonstrated using the example of JSC "A-Bank".
The global experience in implementing remote banking service technologies is considered. Ways to improve remote service in domestic banks, based on this experience, are proposed