DSpace Repository

Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «Холдінгова компанія Мікрон»

Show simple item record

dc.contributor.author Баландіна, О.О.
dc.date.accessioned 2024-07-29T07:23:31Z
dc.date.available 2024-07-29T07:23:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Баландіна О.О. Розробка рекомендацiй щодо удосконалення маркетингової товарної полiтики ТОВ "Холдiнгова компанiя Мiкрон": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Олексiївна Болондiна; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Balandina.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингу та сучасні концепції управління товарним асортиментом, позиціонуванням товарів, ціноутворенням і просуванням. Методи дослідження включали абстракцію, аналіз, синтез, зіставлення й узагальнення, що дозволило глибоко вивчити сутність і функції маркетингової товарної політики. Використано графо-аналітичні методи для оцінки ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації. Запропоновано впровадити системи управління якістю товару та покращення збуту товару які допоможуть підприємству досягнути поставлених цілей. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects marketing and modern concepts of product range management, product positioning, pricing and promotion. Research methods included abstraction, analysis, synthesis, comparison and generalization, which made it possible to deeply study the essence and functions of marketing commodity policy. Graph-analytical methods were used to assess the effectiveness of marketing activities. Author analysis general, economic and marketing condition of the enterprise, schedules and tables, conclusions on the basis of which recommendations are given. The qualification work provides proposals for implement product quality management systems and assortment management system that will help the enterprise achieve its goals.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова товарна політика en_US
dc.subject ТОВ «Холдінгова компанія Мікрон» en_US
dc.subject commodity policy en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing commodity policy en_US
dc.subject «Holding Company Micron LLC» en_US
dc.title Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «Холдінгова компанія Мікрон» en_US
dc.title.alternative Development of recommendations for improving the marketing product policy of «Holding Company Micron LLC» en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account