У роботі розглянуто теоретичні аспекти застосування маркетингової інформаційної системи в діяльності підприємства. Розглянуто організаційно-економічну характерисику ТОВ «Епіцентр». Проаналізовано маркетінгове середовище ТОВ «Епіцентр». Проаналізовано маркетінгову діяльність та виконано аналіз конкурентоспроможності. Проаналізовано вплив маркетингової стратегії на економічну діяльність ТОВ «Епіцентр».
Запропоновано пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності та маркетінгової стратегії ТОВ «Епіцентр».
The theoretical aspects of the application of the marketing information system in the company's activities are considered in the work. The organizational and economic characteristics of "Epicentr" LLC are considered. The marketing environment of Epicenter LLC was analyzed. The marketing activity was analyzed and the analysis of competitiveness was performed. The impact of the marketing strategy on the economic activity of "Epicenter" LLC is analyzed.
Suggestions for improving the marketing activities and marketing strategy of Epicenter LLC are offered.