DSpace Repository

Використання маркетингових досліджень в діяльності підприємств торгівлі на прикладі ТОВ «Епіцентр»

Show simple item record

dc.contributor.author Бойцун, А.Ю.
dc.date.accessioned 2024-07-29T07:41:34Z
dc.date.available 2024-07-29T07:41:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бойцун А.Ю. Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi пiдприємств торгiвлi на прикладi ТОВ "Епiцентр": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Юрiївна Бойцун; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасов . - ОНЕУ, 2024. - 97 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Boitsun.pdf
dc.description.abstract У роботі розглянуто теоретичні аспекти застосування маркетингової інформаційної системи в діяльності підприємства. Розглянуто організаційно-економічну характерисику ТОВ «Епіцентр». Проаналізовано маркетінгове середовище ТОВ «Епіцентр». Проаналізовано маркетінгову діяльність та виконано аналіз конкурентоспроможності. Проаналізовано вплив маркетингової стратегії на економічну діяльність ТОВ «Епіцентр». Запропоновано пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності та маркетінгової стратегії ТОВ «Епіцентр». en_US
dc.description.abstract The theoretical aspects of the application of the marketing information system in the company's activities are considered in the work. The organizational and economic characteristics of "Epicentr" LLC are considered. The marketing environment of Epicenter LLC was analyzed. The marketing activity was analyzed and the analysis of competitiveness was performed. The impact of the marketing strategy on the economic activity of "Epicenter" LLC is analyzed. Suggestions for improving the marketing activities and marketing strategy of Epicenter LLC are offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject гипермаркет en_US
dc.subject електронні продажі en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject конкурентоспроможність торгівельного підприємства en_US
dc.subject hypermarket en_US
dc.subject electronic sales en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject competitiveness of the trading enterprise en_US
dc.title Використання маркетингових досліджень в діяльності підприємств торгівлі на прикладі ТОВ «Епіцентр» en_US
dc.title.alternative "The use of marketing research in the activities of trade enterprises on the example of Epicenter LLC" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account