У роботі розглядаються теоретичниі та практичниі технології формування комплексу
маркетингових комунікацій та функції і інструменти маркетингових комунікацій, оцінка ефективності
комунікаційної компанії, проблеми формування маркетингових комунікацій і способи підвищення
ефективності маркетингових комунікацій. Методи дослідження включали аналіз, синтез, групування й
порівняння, що дозволило глибоко вивчити сутність і функції маркетинових комунікацій компанії.
Використано SWOT-аналіз для оцінки сильних та слабкх сторін компанії.
Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні
графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації.
Запропоновано використовувати таргетовану рекламу для підвищення прибутку та звернути
увагу на нові інструменти реклами для привертання уваги цільової аудиторії та збільшення
конверсії.Рекомендоване впровадженя логотипу компанії на всі транспортні засоби компанії
The work examines theoretical and practical technologies for the formation of a complex of
marketing communications and the functions and tools of marketing communications, the evaluation
of the effectiveness of a communications company, the problems of the formation of marketing
communications and ways to increase the effectiveness of marketing communications. Research
methods included analysis, synthesis, grouping and comparison, which allowed to deeply study the
essence and functions of the company's marketing communications. SWOT analysis was used to
assess the company's strengths and weaknesses.
Author general, economic and marketing state of the enterprise is analyzed, graphs and tables are
given, conclusions are drawn, based on which recommendations are given.
The qualification work provides proposals for use of targeted advertising to increase profits and pay
attention to new advertising tools to attract the attention of the target audience and increase
conversion. Recommended implementation of the company logo on all company vehicles