DSpace Repository

Удосконалення маркетингових комунікацій компанії Millhouse Logistics

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьменко, K.P.
dc.date.accessioned 2024-07-29T09:46:19Z
dc.date.available 2024-07-29T09:46:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кузьменко K.P. Удосконалення маркетингових комунiкацiй компанiї Millhouse Logistics: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Карина Русланiвна Кузьменко; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 91 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Kuzmenko.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичниі та практичниі технології формування комплексу маркетингових комунікацій та функції і інструменти маркетингових комунікацій, оцінка ефективності комунікаційної компанії, проблеми формування маркетингових комунікацій і способи підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Методи дослідження включали аналіз, синтез, групування й порівняння, що дозволило глибоко вивчити сутність і функції маркетинових комунікацій компанії. Використано SWOT-аналіз для оцінки сильних та слабкх сторін компанії. Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації. Запропоновано використовувати таргетовану рекламу для підвищення прибутку та звернути увагу на нові інструменти реклами для привертання уваги цільової аудиторії та збільшення конверсії.Рекомендоване впровадженя логотипу компанії на всі транспортні засоби компанії en_US
dc.description.abstract The work examines theoretical and practical technologies for the formation of a complex of marketing communications and the functions and tools of marketing communications, the evaluation of the effectiveness of a communications company, the problems of the formation of marketing communications and ways to increase the effectiveness of marketing communications. Research methods included analysis, synthesis, grouping and comparison, which allowed to deeply study the essence and functions of the company's marketing communications. SWOT analysis was used to assess the company's strengths and weaknesses. Author general, economic and marketing state of the enterprise is analyzed, graphs and tables are given, conclusions are drawn, based on which recommendations are given. The qualification work provides proposals for use of targeted advertising to increase profits and pay attention to new advertising tools to attract the attention of the target audience and increase conversion. Recommended implementation of the company logo on all company vehicles
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject Millhouse Logistics en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject Millhouse Logistics en_US
dc.title Удосконалення маркетингових комунікацій компанії Millhouse Logistics en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing communications for company Millhouse logistics en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account