00 DSpace/Manakin Repository

Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мезенцев, І.І.
dc.date.accessioned 2024-07-29T11:56:06Z
dc.date.available 2024-07-29T11:56:06Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Mezentsev.pdf
dc.description.abstract У дипломній роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування та вдосконалення програм стимулювання збуту в умовах маркетингової орієнтації на прикладі мережі супермаркетів "Сільпо". Проведено аналіз сучасних підходів до стимулювання збуту, визначено основні методи та інструменти, що використовуються в маркетинговій діяльності. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення програм стимулювання збуту з урахуванням специфіки ринку та потреб споживачів. Для оцінки потенційної ефективності запропонованих заходів проведено EFAS-аналіз та SWOT-аналіз. Результати дослідження можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності мережі "Сільпо". en_US
dc.description.abstract The thesis examines the theoretical and practical aspects of the formation and improvement of sales promotion programs in a marketing-oriented context using the example of the "Silpo" supermarket chain. The analysis of modern approaches to sales promotion was conducted, identifying the main methods and tools used in marketing activities. Recommendations were developed for improving sales promotion programs, taking into account market specifics and consumer needs. To assess the potential effectiveness of the proposed measures, EFAS and SWOT analyses were conducted. The research results can be used to enhance the competitiveness and efficiency of the "Silpo" chain's operations.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стимулювання збуту en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject мережа супермаркетів en_US
dc.subject Сільпо en_US
dc.subject EFAS-аналіз en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject sales promotion en_US
dc.subject marketing activities en_US
dc.subject supermarket chain en_US
dc.subject Silpo en_US
dc.subject EFAS analysis en_US
dc.subject SWOT analysis en_US
dc.title Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» en_US
dc.title.alternative Sales promotion program and proposals for its implementation in the marketing activities of LLC "SILPO-FOOD" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу