Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оснач, О.Ф.
dc.contributor.author Оснач, О.Ф.
dc.contributor.author Osnach, O.
dc.date.accessioned 2015-12-16T10:28:28Z
dc.date.available 2015-12-16T10:28:28Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг: підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – Київ: Центр учбової літератури, 2009. – 365 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4348
dc.description.abstract У підручнику розглядаються сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Особлива увага відводиться дослідженню ринку промислових товарів,показується їх класифікація, наводяться основні відмінності між ринками товарів промислового та споживчого призначення. Визначається вплив факторів кон’юнктури ринку на здійснення маркетингової діяльності підприємств. Пропонуються підходи до формування товарної політики підприємств, вибору відповідних методів щодо визначення оптимальних каналів розподілу. Теоретичні положення доповнені статистичними даними, графіками, рисунками, що сприяє більш ефективному розумінню основних положень промислового маркетингу. Підручник підготовлено для студентів, викладачів, науковців та фахівців які займаються маркетинговою діяльністю на промислових ринках. ru_RU
dc.description.abstract В учебнике рассматриваются сущность, задачи, концепции и особенности промышленного маркетинга. Особое внимание отводится исследованию рынка промышленных товаров, показывается их классификация, приводятся основные различия между рынками товаров промышленного и потребительского назначения. Определяется влияние факторов рынка на осуществление маркетинговой деятельности предприятий. Предлагаются подходы к формированию товарной политики предприятий, выбора соответствующих методов по определению оптимальных каналов распределения. Теоретические положения дополнены статистическим данным, графиками, рисунками, что способствует более эффективному пониманию основных положений промышленного маркетинга.Учебник подготовлен для студентов, преподавателей, ученых и специалистов занимающихся маркетинговой деятельностью на промышленных рынках.
dc.description.abstract The textbook discusses the nature, objectives, concepts and characteristics of industrial marketing. Special attention is given to research of the market of industrial products, showing their classification, are the main differences between the markets of industrial and consumer goods. Defined factors influence market conditions for the implementation of marketing activity. Approaches to the formation of commercial policy enterprises, selection of appropriate methods to determine the optimal distribution channels. The theoretical supplemented with statistics, graphs, figures, contributing to a more effective understanding of the main provisions of industrial marketing.Textbook prepared for students, teachers, researchers and specialists are engaged in marketing activities in industrial markets.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher ТОВ “Центр учбової літератури” ru_RU
dc.subject промисловий маркетинг ru_RU
dc.subject промисловий товар ru_RU
dc.subject дослідження промислового ринку ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу промислового підприємства ru_RU
dc.subject промышленный маркетинг ru_RU
dc.subject промышленный товар ru_RU
dc.subject исследования промышленного рынка ru_RU
dc.subject комплекс маркетинга промышленного предприятия ru_RU
dc.subject industrial marketing ru_RU
dc.subject industrial products ru_RU
dc.subject industrial market research ru_RU
dc.subject marketing mix industrial enterprises ru_RU
dc.title Промисловий маркетинг ru_RU
dc.title.alternative Промышленный маркетинг ru_RU
dc.title.alternative Industrial marketing ru_RU
dc.type Learning Object ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу