00 DSpace/Manakin Repository

Освіта як найважливіша ланка реалізації морально-етичних цінностей: український контекст

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юшкевич, Ю.С.
dc.contributor.author Юшкевич, Ю.С.
dc.contributor.author Yushkevych, Y.
dc.date.accessioned 2016-01-11T08:39:27Z
dc.date.available 2016-01-11T08:39:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Юшкевич Ю. С. Освіта як найважливіша ланка реалізації морально-етичних цінностей: український контекст / Ю. С. Юшкевич // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 103(12). – С. 277-280. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4396
dc.description.abstract Метою дослідження є обгрунтування конститутивної ролі системи освіти у становленні аксіосфери моралі окремої особистості та визначення специфіки реалізації цього процесу на рівні індивідуальної свідомості у сучасному українського соціуму. До методів, що застосовувалися слід віднести перш за все гіпотетико-дедуктивний, компаративістський, структурно-функціональний, герменевтичний. У результаті даного дослідження було зроблено висновок, що найважливішою ланкою реалізації морально-етичних цінностей у суспільстві є система освіти, гуманітарна складова якої має вирішальний вплив на формування моральної людини, духовної особистості, носія морально-етичних цінностей. У свою чергу, гуманітарна освіта задля підвищення власної ефективності має спрямувати свій потенціал на утвердження гуманістичного вектору розвитку та розробити власний механізм впливу на свідомість особистості задля підвищення рівня її моральності, виходячи з ментальних особливостей українців. ru_RU
dc.description.abstract Целью исследования является обоснование конститутивной роли системы образования в становлении аксиосферы морали отдельной личности и определение специфики реализации этого процесса на уровне индивидуального сознания в современном украинском социуме. К методам, которые применялись следует отнести прежде всего гипотетико-дедуктивный, компаративистский, структурно-функциональный, герменевтический. Был сделан вывод, что важнейшим звеном реализации морально-этических ценностей в обществе является система образования, гуманитарная составляющая которой имеет решающее влияние на формирование нравственного человека, духовной личности, носителя морально-этических ценностей. В свою очередь, гуманитарное образование для повышения собственной эффективности должно направить свой потенциал на утверждение гуманистического вектора развития и разработать собственный механизм воздействия на сознание личности для повышения уровня ее нравственности, исходя из ментальных особенностей украинцев.
dc.description.abstract The purpose of this study is rationalization of the basic role of the education system in the formation of the moral values of personality and definition of the features of implementation of this process at the level of the individual consciousness in the modern Ukrainian society. Among the methods that were used, first of all, there were hypothetico-deductive method, structural-functional analysis, comparative analysis, hermeneutical methods. It was concluded that the main element of the implementation of moral and ethical values in society is the education system, the humanitarian component of it has a decisive influence on the formation of a moral person, the carrier of the moral and ethical values. The modern humanitarian education should direct their potential for adoption of the humanist vector of development. The humanitarian education should develop its own mechanism of action on the consciousness of the individual to improve his morality.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво «Гілея» ru_RU
dc.subject гуманітарна освіта ru_RU
dc.subject індивідуальна свідомість ru_RU
dc.subject моральне відчуття ru_RU
dc.subject морально-етичні цінності ru_RU
dc.subject освіта ru_RU
dc.subject гуманитарное образование ru_RU
dc.subject индивидуальное сознание ru_RU
dc.subject нравственное чувство ru_RU
dc.subject морально-этические ценности ru_RU
dc.subject образование ru_RU
dc.subject humanities ru_RU
dc.subject individual consciousness ru_RU
dc.subject moral feeling ru_RU
dc.subject moral and ethical values ru_RU
dc.subject education ru_RU
dc.title Освіта як найважливіша ланка реалізації морально-етичних цінностей: український контекст ru_RU
dc.title.alternative Образование как важнейший элемент реализации морально-этических ценностей: украинский контекст ru_RU
dc.title.alternative Education as the most important link in the realization of moral and ethical values: the Ukrainian context ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу