dc.contributor.author |
Жарська, І.О. |
|
dc.contributor.author |
Жарская, И.А. |
|
dc.contributor.author |
Zharska, I. |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-22T12:14:24Z |
|
dc.date.available |
2016-02-22T12:14:24Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2007. – №2. – С. 45 – 55. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519 |
|
dc.description.abstract |
В статті виділені концептуальні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер; розосередження виконання маркетингових функцій; державне регулювання тарифів на перевезення; соціальна відповідальність. Проаналізовано організаційну структур маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
В статье выделены концептуальные признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта: двухуровневый характер; рассредоточение выполнения маркетинговых функций; государственное регулирование тарифов на перевозку; социальная ответственность. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам. |
|
dc.description.abstract |
The article highlights the conceptual signs marketing enterprise railway transportation: a two-tiered nature; dispersal perform marketing functions; state regulation of tariffs for transportation; social responsibility.Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.publisher |
Українська асоціація маркетингу |
ru_RU |
dc.subject |
залізничний транспорт |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
перевезення вантажів |
ru_RU |
dc.subject |
транспортні послуги |
ru_RU |
dc.subject |
якість |
ru_RU |
dc.subject |
железнодорожный транспорт |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
грузовые перевозки |
ru_RU |
dc.subject |
транспортные услуги |
ru_RU |
dc.subject |
качество |
ru_RU |
dc.subject |
railway transport |
ru_RU |
dc.subject |
marketing |
ru_RU |
dc.subject |
cargo |
ru_RU |
dc.subject |
transportation |
ru_RU |
dc.subject |
quality |
ru_RU |
dc.title |
Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Features of marketing system of railway |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Маркетинговая система предприятия железнодорожного транспорта Украины |
ru_RU |
dc.title.alternative |
The marketing system of Ukrainian railway transport |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |