DSpace Repository

Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту

Show simple item record

dc.contributor.author Жарська, І.О.
dc.contributor.author Жарская, И.А.
dc.contributor.author Zharska, I.
dc.date.accessioned 2016-02-22T12:14:24Z
dc.date.available 2016-02-22T12:14:24Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2007. – №2. – С. 45 – 55. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519
dc.description.abstract В статті виділені концептуальні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер; розосередження виконання маркетингових функцій; державне регулювання тарифів на перевезення; соціальна відповідальність. Проаналізовано організаційну структур маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями. ru_RU
dc.description.abstract В статье выделены концептуальные признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта: двухуровневый характер; рассредоточение выполнения маркетинговых функций; государственное регулирование тарифов на перевозку; социальная ответственность. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.
dc.description.abstract The article highlights the conceptual signs marketing enterprise railway transportation: a two-tiered nature; dispersal perform marketing functions; state regulation of tariffs for transportation; social responsibility.Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Українська асоціація маркетингу ru_RU
dc.subject залізничний транспорт ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject перевезення вантажів ru_RU
dc.subject транспортні послуги ru_RU
dc.subject якість ru_RU
dc.subject железнодорожный транспорт ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject грузовые перевозки ru_RU
dc.subject транспортные услуги ru_RU
dc.subject качество ru_RU
dc.subject railway transport ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject cargo ru_RU
dc.subject transportation ru_RU
dc.subject quality ru_RU
dc.title Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту ru_RU
dc.title.alternative Особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта ru_RU
dc.title.alternative Features of marketing system of railway ru_RU
dc.title.alternative Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України ru_RU
dc.title.alternative Маркетинговая система предприятия железнодорожного транспорта Украины ru_RU
dc.title.alternative The marketing system of Ukrainian railway transport ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account