00 DSpace/Manakin Repository

Проблема брендингу туристичних територій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Басюк, О.В.
dc.contributor.author Басюк, О.В.
dc.contributor.author Basyuk, O.
dc.date.accessioned 2016-05-30T10:58:50Z
dc.date.available 2016-05-30T10:58:50Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Басюк О. В. Проблема брендингу туристичних територій / О. В. Басюк // Науковий вісник : зб. наук. праць. – Одеса: ОНЕУ, 2015. – Вип. 2 (222). – 224 с. – С. 6-14. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4730
dc.description.abstract У статті комплексно розглянуто проблему брендингу туристичної території в умовах зростаючої конкуренції. Визначено сутність, складові та основні етапи брендингу туристичної території як процесу. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності використання туристичного потенціалу регіонів. Проаналізовано основні ефекти від брендингу території у соціально-економічній сфері функціонування регіону. Доведено, що провідним видом ефективності брендингу території стає соціокультурна ефективність, серед компонентів якої найбільш важливими є показники якості та вартості життя населення, а також показники культурно-історичного та рекреаційного потенціалу туристичного регіону. Проаналізовано варіанти розвитку туристичної привабливості та конкурентоспроможності регіону. Сформульовано основні принципи і положення при розробці концепції бренду туристичної території. Запропоновано програму брендингу регіону, що має за мету підвищення його туристичної атрактивності. ru_RU
dc.description.abstract В статье комплексно рассмотрена проблема брендинга туристической территории в условиях растущей конкуренции. Определена сущность, составляющие и основные этапы брендинга туристической территории как процесса. Предложены меры по повышению эффективности использования туристического потенциала регионов. Проанализированы основные эффекты от брендинга территории в социально-экономической сфере функционирования региона. Доказано, что ведущим видом эффективности брендинга территории становится социокультурная эффективность, среди компонентов которой наиболее важными являются показатели качества и стоимости жизни населения, а также показатели культурно-исторического и рекреационного потенциала туристического региона. Проанализированы варианты развития туристической привлекательности и конкурентоспособности региона. Сформулированы основные принципы и положения при разработке концепции бренда туристской территории. Предложена программа брендирования региона, целью которой является повышения его туристической атрактивности.
dc.description.abstract The article deals with the problem of complex branding of tourist territory in an increasingly competitive environment. The essence, components and stages of branding of tourist territory as a process have been determined. The measures to improve the efficiency of use of the tourist potential of the regions have been proposed. The main effects of territory branding in the socio-economic sphere of functioning of the region have been analyzed. It has been proved that the leading type of effectiveness of territory branding is sociocultural efficiency, among the components of which are the most important indicators of the quality and cost of living, as well as indicators of cultural, historical and recreational potential of tourism in the region. The options for the development of tourist attractiveness and competitiveness of the region have been discovered. The basic principles and provisions of the development of the brand concept of tourist territory have been formed. A program of regional branding has been offered, the main aim of which is to improve the tourism attractiveness.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject бренд ru_RU
dc.subject брендинг ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject ефект ru_RU
dc.subject територія ru_RU
dc.subject туристична дестинація ru_RU
dc.subject бренд ru_RU
dc.subject брендинг ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject эффект ru_RU
dc.subject территория ru_RU
dc.subject туристическая дестинация ru_RU
dc.subject brand ru_RU
dc.subject branding ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject effect ru_RU
dc.subject territory ru_RU
dc.subject tourist destination ru_RU
dc.title Проблема брендингу туристичних територій ru_RU
dc.title.alternative Проблема брендинга туристических территорий ru_RU
dc.title.alternative Problem of tourist territory branding ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу