В учебном пособии глубоко изучена роль маркетинга в инновационном развитии современного общества. Системно исследованы основные виды маркетинга инноваций, а именно: внутренний и международный маркетинг инноваций; маркетинг контрактных (научных) исследований; маркетинг инноваций на предприятии; маркетинг устаревших, современных и новых технологий; стратегический маркетинг; тактический маркетинг; хайтек-маркетинг та «подрывные» инновации. Представлены основные концепции маркетинга инноваций.
У навчальному посібнику глибоко вивчена роль маркетингу в інноваційному розвитку сучасного суспільства. Системно досліджено основні види маркетингу інновацій, а саме: внутрішній і міжнародний маркетинг інновацій; маркетинг контрактних (наукових) досліджень; маркетинг інновацій на підприємстві; маркетинг застарілих, сучасних і нових технологій; стратегічний маркетинг; тактичний маркетинг; хайтек-маркетинг та «підривні» інновації. Представлені основні концепції маркетингу інновацій.
The tutorial is deeply studied the role of marketing in the innovative development of modern society. Systematically studied the main types of marketing innovations, namely: domestic and international marketing of innovation; marketing contract (scientific) research; marketing innovation in the enterprise; marketing outdated, contemporary and new technologies; strategic marketing; tactical marketing; tech marketing is the "disruptive" innovation. The basic concept of marketing innovation.